Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: At sælge ved vejen!!  (Læst 2426 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Metmus

• Passiv bruger
Sv: At sælge ved vejen!!
« Svar #15 Dato: 26 Maj , 2014, 18:26 »
Vi bor i en lille landsby, hvor vores vej er den eneste vej ned til et stort feriecenter ved vandet, så der kommer rigtig mange turister forbi, og de lokale er også gode til at støtte op omkring boderne her i byen :)
Mette

4 store wyandotter, 2 dværghøns, 1 grønlægger(der ikke lægger æg, øv!), 2 blandingshøns efter rød amerikaner. 1,2 brogede moskusænder og 1 ælling

Lene Skelmose

• Gæst
« Svar #16 Dato: 26 Maj , 2014, 19:07 »
Jeg har overvejet en tekst a la. Jeg må ikke reklamere med at jeg har økoæg til salg. Så det gør jeg hermed ikke.

Offline Edmond

• Passiv bruger
« Svar #17 Dato: 26 Maj , 2014, 19:27 »
Jeg tror nu, at jeg vil stjæle ideen med skiltet om de æglæggende høns.
Hvad tager i andre for 70 grams æg?

Offline Metmus

• Passiv bruger
« Svar #18 Dato: 26 Maj , 2014, 20:15 »
Jeg har overvejet en tekst a la. Jeg må ikke reklamere med at jeg har økoæg til salg. Så det gør jeg hermed ikke.

Hahaha..total go' dér  /o
Mette

4 store wyandotter, 2 dværghøns, 1 grønlægger(der ikke lægger æg, øv!), 2 blandingshøns efter rød amerikaner. 1,2 brogede moskusænder og 1 ælling

Offline Metmus

• Passiv bruger
« Svar #19 Dato: 26 Maj , 2014, 20:16 »
Jeg har så få æg, så jeg en sjælden gang i mellem sælger til min mor og søster.. Æggene er mellem 60 og 70 gram.. Tager 1,5 kr stykket..men overvejer at sætte det op til 2 kr!
Mette

Lene Skelmose

• Gæst
« Svar #20 Dato: 27 Maj , 2014, 18:07 »
Jeg har overhovedet ikke æg i overskud til salg endnu. Så mine overvejelser er temmelig ' konen med æggene'-agtige. Drømmer