Jeg har ladet skrukken ligge i ca. 1½ uge uden at hive hende ud. Jeg blev så glad, da jeg så, at hun sidste weekend, havde været ude og lægge en klat - og blev så igen bekymret, da jeg ikke har fundet nogen siden.
Nu har jeg så lige været ude for at lyse æggene igen og hvad finder jeg??? Skrukken HAR skidt, hun har bare ikke rejst sig for at gøre det, men bare "skudt" det op ad kanten af baljen, som hun ligger i
Jeg har tørret den af så godt jeg kan, men hun er jo helt snavset i fjererne bagi. En del af æggene var også snavsede. Heldigvis var det mest de æg, som alligevel er tomme. Jeg har fjernet de tomme æg, så nu ligger hun tilbage på de 4 æg, som jeg tror der er noget i + et enkelt, som jeg er i tvivl om (desværre synes tvivlen af blive mindre og mindre - til den negative side)
Skal jeg vaske hende? Æggene? skifte reden??? Fremover tror jeg altså, at hun bliver hevet ud hver 3-4 dag til skidning!

Hvornår begynder æggene at pippe???

(ja, ja ved godt det er kyllerne der gør det og ikke ægget) Uha, hvor er der længe til torsdag...

Hystrella synes bestemt IKKE jeg skal lyse hendes æg nu!

Et af de tomme