Jeg skal have lidt hjælp

Da jeg aldrig har haft kyllinger så tidligt på året er jeg lidt i tvivl, om hvornår de er klar til at komme ud

De er lige knapt 4 uger nu, og er ved at have flere fjer end dun. Hønemor lagde idag sit første æg, så hun er uden tvivl klar til at komme vidre i programmet, men da det jo stadigvæk er temmelig koldt, vil jeg ikke skille dem endnu. Jeg har dem gående i et seperat bur, inde i hønsehuset, men der er jo selvfølgelig ikke voldsomt meget plads ( 1 1/2 x 0. 75 ) Jeg har den lille lukket hønsegård i hønsegården. Træhus på stolper, isoleret med isolationsplader i bunden og væggene og selvfølgelig foret med masser af hø. Deres ejen lille overdækket løbegård (12 kvadratmeter) Hvis både mor og børn kom der ind, ville de stadigvæk være sammen, til at holde varmen, og mor ville have lidt mere plads til at slippe af med ungerne, i dag timerne. Lige nu sidder de på ryggen af hende, eller fløjter rundt om benene på hende konstant. Hvad mener i??? Er det for tidligt endnu, eller kan de klare kulden, når bare de er sammen og har adgang til hø og tag over hovedet.