Tusind tak for alle jeres gode input! Hvor er det dejligt, at I skriver så meget og fortæller om både fordele og ulemper. Lige det, vi håbede på!
Det er selvfølgelig (hvis det er selvfølgelig?) de samme emner, som vi selv har kredset om, men det er dejligt at høre, hvad I har af erfaringer. Det sætter lidt struktur på vores tanker, fordi vi får klargjort, hvad vi IKKE vil, og dermed hvad det egentlig er, vi går og drømmer om. Og her skal det måske lige indskydes, at det nok primært er mig, der drømmer, mens min kone, Camilla, er lidt mere i tvivl.
Med hensyn til at vi er to kvinder, så ville jeg have været overrasket, hvis I havde sagt andet, end det I nu har sagt. Meget overrasket! Jeg har endnu til 'gode' at opleve noget negativt på den konto, men jeg ville ikke tage det for givet, da jeg mener, at det ville komme til at gå ud over vores piger, hvis jeg tog fejl.
Vi har aftalt, at vi undersøger nogle steder og ser på nogle konkrete boliger og tager den derfra. Som jeg skrev, så er det vigtigt for os, at vi ikke kommer til at isolere os, og med det mener jeg netop (som nogle af jer er inde på), at vi vil bo et sted, hvor der er et velfungerende foreningsliv og busser/toge i nogenlunde nærhed, og at det er muligt at cykle til det meste.
Det er virkelig sødt af jer, Tanja og Tove, at I inviterer os. Tove kender 'vi' (læs: Camilla) jo fra en tidligere arbejdsplads, mens vi er helt fremmede for dig, Tanja. Vi sætter stor pris på jeres gæstfrihed, og vi vil gerne besøge jer begge (også inden vores sommeraftale, Tove). Jeg skriver PB til jer begge.
Hvis der er flere, der har noget på hjerte, så skal I endelig ikke holde jer tilbage.
Igen: Mange tak for at I deler jeres tanker. Det er meget spændende for os at læse.
De bedste hilsner
Christina