Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Niederrheiner  (Læst 12993 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Lene Lestat

• Bruger
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: Niederrheiner
« Svar #15 Dato: 04 Marts , 2014, 18:01 »
Hvis man går ind på SFK's billede (link i den forrige tråd) og trykker næste, så kommer den gule, blå tværstribede og den sort sølvbrystede også frem.
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline Henrik givskud

• Bruger
« Svar #16 Dato: 23 Januar , 2015, 19:55 »
Hej. Ja, så tager jeg lige denne tråd op igen. Jeg er bare nysgerrig efter og vide om der er kommet gang i avlen med denne smukke race, og om flere evt er hoppet på vognen, også med andre farve af racen ?
Opdrætter af st. agerhønefarvede Orpington, New Hampshire af æglægger typen og kobberfarvet Marans. Jeg har ofte dyr til salg.
Jeg bor i dejlige Givskud, er dyrepasser og far til 1,7 med den samme vidunderlige kvinde. Og så er der en stær i kassen, igen, som man siger 😜

Offline dyster

• Passiv bruger
« Svar #17 Dato: 24 Januar , 2015, 11:31 »
Jeg solgte rugeæg og kyllinger til godt 10 andre sidste år, og kan se at i hvert fald et par stykker har holdt ved dem, da de sælger rugeæg i år. Jeg regner med at få rugeæg hjem fra en anden tysk opdrætter her i foråret når befrugtningen og temperatur er bedre transportmæssigt. Så med 2 stammer kan problemer med indavl forhåbentlig undgås 

Offline Grønkjærgaard

• Passiv bruger
1,1 SK-Maran
0,3 Tværstribet Plymouthrock
0,1 Lys Sussex
0,1 Austalorps
0,2 SK-Maran/Tværstribet Plymouthrock
0,1 Australorps/Tværstribet Plymouthrock
1,5 Blandings slagtekyllinger

0,1 Blandings Hund
1,0 Hus Kat
1,1 Nordsvensk Brugshest