Jeg skulle sende rugeæg (andeæg) til en køber i tirsdags. det blev også gjord tirsdag eftermiddag.
men får en besked fra køber at ægene stadig ikke er modtaget fredag.
track og trace siger bare forsinkelse og kan se pakken har været i kbh pakkecentral for derefter at blive sendt tilbage til nyk.f. hvor den kom fra

(skulle til jylland)
har så tjekket i dag og ægene er nu endelig på rette kurs. håber køber modtager dem i morgen.
men det er så lige 6 dage senere end det burde, og kassen er håndteret 11 gange indtil videre på de dage plus opbevaringen ikke kendes i alle de dage.
kan man på nogen måde klage over dette? det vil jo være super ærgeligt ægene nu måske ikke duer til noget som helst pga en fejl fra post dk.
jeg kan kun se på post.dk at man kan klage hvis en pakke er blevet væk, men ikke umiddelbart over forsinkelser.
den er sendt som pakke med omdeling og en printet label med navn og adresse.