http://www.hk-hornsyld-shop.dk/
Det er billigere end www.davidsen.dk da forsendelsen er gratis når det er over 1500 kr. Davidsens priser bliver dyrere når der kommer fragt oveni. (ihvertfald til hvor jeg bor).
Er du helt sikker på at du har regnet rigtigt?
Du skal jo købe 16 sække Fuld af Pep for at komme over 1500 kr.
Jeg spørger fordi jeg på et tidspunkt forsøgte at arrangere noget samkøb og der også var i kontakt med Hornsyld. Jeg spurgte på prisen på en hel palle (så vidt jeg husker er der 32 sække pr palle) og 'tilbuddet' var en pris som gav ca et par kr i besparelse pr sæk ift den lokale pusher (som sælger til samme pris pr sæk som Hornsyld). Hvis folk i nærområdet så skulle tillægge en lille smule til benzin for at afhente, så var det reelt nok kun naboen og mig selv der kunne opnå en besparelse, og vel og mærke en besparelse i størrelsesordenen et par kr pr sæk.
Davidsen's tilbud er meget fordelagtigt hvis man bor i omegnen og selv kan afhente. Jeg prøvede lige at regne ud hvad det ville koste for mig at købe hos Davidsen. Med fragt ved køb af 10 sække skal jeg betale 190 kr mere end hvis jeg køber de samme 10 sække hos den lokale pusher.
Sådan er der så meget. Man skal i hvert fald se sig godt for.
Jeg fodrer nu min Grand Danois med koldpresset tørfoder (efter en dyr 'reparation' (mavevending) i maj sidste år forårsaget af indtagelse af for store mængder tørfoder der svulmer op i maven). Det købes hos Zooplus i Tyskland. Pris inklusiv levering er et stykke under den pris MaxiZoo tilbød for nyligt hvor de gav 20 eller 25 pct rabat på samme mærke.