Hej Rixen
Kan du være lidt mere præcis med hvad det er du advarer om med det her indlæg? Jeg kan ikke lure om det er noget farligt eller blot uskadeligt.
Hvis man direkte advarer imod et specifikt produkt er det smart at henvise til dokumentation for problemet, da du ellers nemt risikerer at skabe en stemning der kan skade pågældende producents omsætning af produktet. Det kan også være ansvarspådragende hvis det ikke har hold i virkeligheden.
Hvilket produkt drejer det sig specifikt om at du oplever "problemet" med? De laver jo så vidt jeg ved en hel del forskellige foderprodukter..
Er det noget Danish Agro har meldt ud eller noget du selv har har konkluderet?
Hvis det er noget du selv er kommet frem til, har du så underrettet Danish Agro om problemet? Hvis det er et problem der skyldes deres foder, så skal de jo underrettes så de kan vurdere om der skal tilbagekaldes produkter.
Er det noget det har sundhedsmæssig påvirkning på dyr eller forbrugere der spiser æggene eller dyrene?
Som du måske kan lure, fodrer jeg med foder fra danish agro, så jeg er ret nysgerrig - Det er den økologiske logi goki fuldfoder til æglæggende høns jeg bruger her, med god erfaring.