Hejsa
Jeg oplevede den anden dag min ene høne lå død i hønsegården, jeg havde været ude tidligere på dagen og der var umiddelbart ikke noget at, udover at 3-4 ud af 6 høns havde smidt en del fjer omkring gumpen. Jeg lavede en tråd herinde og fik umiddelbart indtryk af at det var almindelig fældning, og tænkte at den høne der døde måske havde haft problemer med æglægningen, da der var blod i rede kassen. Jeg er lige blevet opereret i ryggen og kommer derfor ikke selv så meget ud til hønsene, da jeg er stærkt plaget af smerter endnu, min kone sørger for de har mad, vand og muger dagligt. Men jeg har lige været ude og kigge på dem nu, og kunne se at den ene høne var helt bar omkring gumpen, og var meget blodig. Jeg tror de hakker hinanden til blods, og har ikke selv mulighed for at gøre noget da jegfor det første ikke ved hvad jeg skal gøre, og for det andet er så plaget af smerter at det vil være umuligt for mig at fange dem og evt behandle...
Derfor søger jeg hurtigst muligt en som kan hjælpe mig og ved hvad det er der er galt med dem.
Du er meget velkommen til at kontakte mig på tlf:
Jeg bor i borup, som ligger på midtsjælland mellem ringsted og roskilde
På forhånd tak
Jacob