Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Samkøb fra England: British Hen Welfare Trust  (Læst 3800 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline GokkeLotte

• Passiv bruger
  • "Pulverheks- altid i træsko"
Sv: Samkøb fra England: British Hen Welfare Trust
« Svar #30 Dato: 18 November , 2013, 06:44 »
Skønt at du gider hjælpe  ;D , men nu ved jeg ikke om mit kom med.............. kan ikke se/finde min bekræftigelse til dig ???
En blandet flok i haven med mange skønne racehøns imellem :-)
www.DFfR.dk

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
  • Æg fra racehøns blev lovlige at sælge
    • Æg fra racehøns skal være lovlige at sælge
« Svar #31 Dato: 18 November , 2013, 07:33 »
Så er der bestilt! *o

Jeg skriver til jer når jeg har regnet beløbet ud pr. person. I må gerne skrive jeres adresse til mig i en privat besked, så jeg kan sende varerne videre når de kommer.
Venlig hilsen Tanja
"My desire to be myself is greater than my need to fit in"

Offline Dorthe FR

• Passiv bruger
    • Kennel Fálkastjörnu
« Svar #32 Dato: 18 November , 2013, 13:19 »
Så er der bestilt! *o

Jubiiiii  *y

Jeg har sendt dig en PM, men glemte af lutter begejstring at skrive i emnefeltet... Du finder nu helt sikkert ud af det alligevel  /o
De bedste hilsner, Dorthe

Ejet af (og det er ikke en trykfejl...) 1,3 islandske fårehunde samt 0,1 border collie.
Havde dværghøns fra 1970 til 2005, og nu er beslutningen truffet om atter at berige matriklen med fjerede væsener i foråret 2014 :)

Medlem af Maranklub DK - www.maranklub.dk

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
« Svar #33 Dato: 23 November , 2013, 13:49 »
Så er der varer fra England *o. Desværre mangler nogle af tingene, så jeg tror at de har sendt det som to pakker, men jeg har alligevel skrevet og spurgt dem.

Jeg skriver til jer alle, når jeg har regnet prisen sammen.

Gabi: dine æggevarmere er kommet. De er så fine /o.

Dorthe: din kalender er kommet. :)

Charlotte: kun din hønseguf "Hentastic" er kommet. Det vil sige at "egg skelter, blue egg boxes og green egg boxes" mangler (ind til videre).

Venlig hilsen Tanja

Offline Dorthe FR

• Passiv bruger
    • Kennel Fálkastjörnu
« Svar #34 Dato: 23 November , 2013, 13:56 »
Juhuuuu, Tanja  *o  *y  *o  *y  Jeg GLÆDER mig vildt meget til at se den flotte kalender, som vil få en hædersplads her i huset  *p

... og endnu mere TUSIND tak, fordi du vil bruge din tid og energi på at servicere dine hønsetøse-fæller  *b

Ejet af (og det er ikke en trykfejl...) 1,3 islandske fårehunde samt 0,1 border collie.
Havde dværghøns fra 1970 til 2005, og nu er beslutningen truffet om atter at berige matriklen med fjerede væsener i foråret 2014 :)

Offline GokkeLotte

• Passiv bruger
« Svar #35 Dato: 28 November , 2013, 10:05 »
Dagene går jo bare...... er resten kommet eller har du fået besked om evt. afsendelse fra England af de sidste varer? Hvis ikke vil jeg gerne overføre penge for "guf" + porto...... :) Nu hvor vi får æg hver dag, vil jeg selvfølgelig gerne have de sidste varer, men hvis ikke firmaet er nemt at komme i kontakt med, må det jo blot ende med lidt juleguf.......  :P
www.DFfR.dk

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
« Svar #36 Dato: 28 November , 2013, 10:13 »
Dagene går jo bare...... er resten kommet eller har du fået besked om evt. afsendelse fra England af de sidste varer? Hvis ikke vil jeg gerne overføre penge for "guf" + porto...... :) Nu hvor vi får æg hver dag, vil jeg selvfølgelig gerne have de sidste varer, men hvis ikke firmaet er nemt at komme i kontakt med, må det jo blot ende med lidt juleguf.......  :P
Pakken er kommet /o, den kom i tirsdags, men posthuset har lukket om onsdagen, så jeg henter den først i dag. Så snart jeg har ompakket, og vejet din pakke, sender jeg dig en besked med kontonummer og pris. Vil du sende din adresse til mig? (hvis du ikke allerede har gjort det, det kan jeg ikke huske om du har?)
Venlig hilsen Tanja

Offline GokkeLotte

• Passiv bruger
« Svar #37 Dato: 28 November , 2013, 11:11 »
 ;D Skønt og dejligt at du gider! Adressen har du allerede- den sendte jeg sammen med forespørgsel om kontonummer til overførsel :)
www.DFfR.dk

Offline Dorthe FR

• Passiv bruger
    • Kennel Fálkastjörnu
« Svar #38 Dato: 28 November , 2013, 16:41 »
Søde Tanja,

Min kalender kom med posten allerede tirsdag og den er bare SKØN  <. . Vidunderlige fotos af de herligste pullemadammer, som stortrives. Tilmed er det ekstra sjovt, at du og Marianne E. hver har leveret et af de smukke fotos  ;).

Jeg har været en smule mentalt fraværende de seneste dage, derfor melder jeg først tilbage i dag. Jeg har nemlig været så spændt på scanningen af min tæve i dag - er hun drægtig eller ej...? Og det ER hun -  Yiiippiiiiiiiih  *o  *p  *y  SYV hvalpe viste scanningen, og jeg glæder mig som et barn  <.  <.  <.

*p
« Senest Redigeret: 28 November , 2013, 16:43 Fra Dorthe FR »

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
« Svar #39 Dato: 28 November , 2013, 19:32 »
Jeg har været en smule mentalt fraværende de seneste dage, derfor melder jeg først tilbage i dag. Jeg har nemlig været så spændt på scanningen af min tæve i dag - er hun drægtig eller ej...? Og det ER hun -  Yiiippiiiiiiiih  *o  *p  *y  SYV hvalpe viste scanningen, og jeg glæder mig som et barn  <.  <.  <.

*p

/o /o /o <I. Stort tillykke. Det bliver spændende ;D.
« Senest Redigeret: 28 November , 2013, 19:35 Fra Tanja Pedersen »
Venlig hilsen Tanja

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
« Svar #40 Dato: 28 November , 2013, 19:36 »
;D Skønt og dejligt at du gider! Adressen har du allerede- den sendte jeg sammen med forespørgsel om kontonummer til overførsel :)
Så er pakken ankommet. Æggebakker og æggeholder :). Jeg pakker det ned og sender det lørdag. Jeg kan desværre ikke nå det i morgen.
Venlig hilsen Tanja

Offline GokkeLotte

• Passiv bruger
« Svar #41 Dato: 29 November , 2013, 08:21 »
 ;D Iih, det bliver sådan lidt adventsgaveagtigt........ men jeg mangler stadig et kontonummer  ;)

Hundehvalpe er skønne, tillykke! men sikke en masse rengøring der følger med................ Vi nød dem i fulde drag, det bliver dog ved den ene gang- vi døjede med at sælge og sige farvel trods superfine, nye hjem/familier. Vi var ret tætte på at beholde en.......... han er nu ligeså stor som Luffe  :P (beskrevet i signaturen)
www.DFfR.dk

Offline Ol´Skool

• Passiv bruger
    • Min blog
« Svar #42 Dato: 29 November , 2013, 09:45 »
Og jeg har modtaget mine æggehuer og de er skønne  *b *b *b

Tak Tanja!

Nu fryser de blødkogte æg ikke længere, når de står og venter på at blive spist  :laugh: - tror dog at manden syntes, det er mig, der er blødkogt...  ;D

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
« Svar #43 Dato: 29 November , 2013, 09:50 »
;D Iih, det bliver sådan lidt adventsgaveagtigt........ men jeg mangler stadig et kontonummer  ;)
Kontonummeret kommer snart :). Der har været meget at se til i den sidste uge, og jeg har mange e-mails jeg mangler at besvare :-\. Jeg vender tilbage i morgen, da jeg ikke når det i dag. Din pakke vejer 2,3 kg, og skal desværre sendes som en pakke, da breve max må veje 2 kg. Prisen kan jeg ikke huske lige nu, jeg tjekkede i går, men har glemt det igen. Vist 61 kroner den omdeling og 80 kroner med omdeling.

Og jeg har modtaget mine æggehuer og de er skønne  *b *b *b
Jeg smugkiggede på dem, da de kom. De var godt nok fine, især den med perler på toppen ;D.
Venlig hilsen Tanja