Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: 1. dag for de nye i gården  (Læst 1534 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline TinesHøns

• Passiv bruger
1. dag for de nye i gården
« Dato: 30 August , 2013, 21:52 »
Det er gået rigtig godt :) alle 6 damer gik stille og roligt ud af huset i morges da vi åbnede lågen. Der er da blevet uddelt hak, men ikke noget vildt.

Det bedste grin i dag var de damerne skulle på pind. Det er utrolig hvor meget de kan sidde i vejen for hinanden på trappen, og så ser det total komisk ud, når de så prøver at komme under hinanden  *g

De nye endte i redekassen, men der var jeg nu ikke enig ;). Man kunne derfor se mig gå fra den ene side af huset til den anden og putte høner på pind  ;)

Lige nu er der ro og de sidder stadig på pind   /o

Krydser fingre for at det fortsætter godt  *k

Elsker bare de dejlige dværg orper damer ;)
Mvh Tine

0,3 dværg orpington
0,2 orpington, stor
0,0,4 wyandotter stor
0,0,3 maran
0,0,4 blandings kyllinger
1,0 ægtefælle
2,1 børn
0,1 huskat

Offline StinneG

• Passiv bruger
Sv: 1. dag for de nye i gården
« Svar #1 Dato: 31 August , 2013, 00:49 »
hvor lyder det bare skønt !! :) stort tillykke, man bliver helt glad af din glæde over dine nye høns  /o
dværgsilker, i, SortSølv, sølvvildtfarvet, guldvildtfarvet, splash, gul og hvid.
,1 Paint horse, 0,1 Jack russel terrier, 2,1 bl.racekatte og 1,0 sød og dyreglad kæreste, som er god til, at bygge. Bor på dejligt hestested med masser af jord og nogle dejlig store  hønsegårde og huse i Vestsjælland. Netop lykkelig ejer at endnu et nyt stort hønsehus med tilhørende gårde og 4 stammerum :)

Bedste hilsner Stine Gersby
www.silkies.dk

Offline TinesHøns

• Passiv bruger
Sv: 1. dag for de nye i gården
« Svar #2 Dato: 01 ſeptember , 2013, 15:36 »
Det gik vist også godt i går. Grunden til at jeg siger det er, at vi ikke var hjemme. Men da vi kom hjem i aftes, sad alle damerne i hønsehuset  :D de nye godt nok på gulvet og jeg kunne desværre ikke nå dem, så de fik lov til at blive hvor de var ;)

De gamle havde taget deres pind  ::) og så kan man jo ikke finde ud af at sidde op på en anden pind  :o skøre høns  ;)

I dag blev de alle lukket ud af gården, og de hygger vildt meget  <P De roder rundt i haveaffaldet og når terrassedøren er åben kigger de nysgerrigt ind. De har endda været på kortvarigt besøg i stuen, men de blev vist ud igen. Nok er de skønne, men ind i stuen :o

De lader til at acceptere hinanden mere og mere, så jeg tror det bliver rigtig godt  /o
Mvh Tine

0,3 dværg orpington
0,2 orpington, stor
0,0,4 wyandotter stor
0,0,3 maran
0,0,4 blandings kyllinger
1,0 ægtefælle
2,1 børn
0,1 huskat