Efter mange år her på forum bliver man jo lidt "fagnørd", og selvom jeg ikke har været så aktiv en en rum tid herinde følger man jo med alligevel. Manner hvor er der sket meget herinde siden vi var nogle få hundrede, der næsten kendte hinanden allesammen og ønskede pænt tillykke til hinanden på fødselsdage, og hvor det kunne lade sig gøre at samle op på alt hvad der var postet, selvom man havde været væk en uge eller to! Fantastisk med den fremgang for vores hobby!
Samtidig brygger jeg øl, og jeg er menig bruger på et i øvrigt lige så fantastisk forum som dette (
http://www.haandbrygforum.dk/), der er cirka 5 år efter fjerkræforum i udviklingen fra få brugere til adskillige tusinde - men med samme "ånd" og venlighed overfor nybegyndere.
Men pointen med dette indlæg er ikke kun ros til jer alle, selvom det er en vigtig ting at huske af og til!

Pointen er den skizofreni, man kan opleve, når man et kort øjeblik bliver i tvivl om hvilket forum man læser, og en tekst derfor pludselig bliver helt uforståelig, og måske næsten skræmmende. Det skete her til morgen, da jeg så følgende overskrift:
"Hvordan bliver hanen tæt på gryden"
Det tog lige et øjeblik før jeg fangede hvad ophavsmanden spurgte om!