Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Udbryderkonge .. siger jeg bare ...  (Læst 527 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Connie

• Bruger
Udbryderkonge .. siger jeg bare ...
« Dato: 24 August , 2013, 21:20 »
Vores nye Napoleon er blevet isoleret i dag ... han er hård ved de to nye - Klara og frk. Kluk, så hård at de slet ikke tør komme ud i hønsegården.

Så - efter anbefaling - har han fået en 1-værelses i den ene ende af hønsegården og en lille indhegning med et 90 cm højt net på tværs af gården, så alle stadig kan se hinanden.

Da jeg så kommer hjem her til aften og går hen for at lukke hans lille bolig ... så er han der IKKE ... heller ikke i den lille indhegning. Hmm ... Hønsene er gået til ro, så jeg går hen og kigger ind i hønsehuset - og tror I ikke, at han sidder der på øverste pind blandt Frida & Freja på den ene side og Josephine & Tante Grå på den anden.

Jeg hanker op i ham og bærer ham ud i hans midlertidige bolig og lukker og låser efter ham. Utroligt, at han kan flyve over et hegn på 90 cm uden tilløb  BANDIT ... sig jeg bare .... han savnede alligevel tøserne for meget, da han kunne se, at de gik til ro *p

Umiddelbart ser han ikke ud til at være kommet noget til - men holder lige øje med ham i morgen  8)
Nybagt hønseejer :)
0,2 børn
1,1 Maran S/K,  0,1 Maran B/K,  0,2 Wyandotter - sølv sortrandet,  0,1 New Hampshire
1,1 katte,  0,2 kaniner