HA ! Der kommer slet ikke kyllinger på hverken Fyn eller i Jylland i år, hver gang der har været en høne der var lidt skruk, har den fået en sort spand over hovedet, så det tør de da ikke mere... 
Ja, jeg nåede aldrig længere end til at hente spanden, så røg min skruk af reden i en fart!

Men håber da at en af dem prøver igen, når det er blevet lidt varmere i vejret. Forhåbentlig har de fynske og jydske høns ikke sladret til de sjællandske

Størrelsen på de kunstige æg er helt ligegyldig. Vi fik et RET stort et af naboen, da vi fik høns. Det lagde vi i reden, for ligesom at vise tøserne, hvor de skulle lægge æggene (just in case, at de skulle være i tvivl

) Nu ligger de deres fine små dværgæg fint op af det stooooore æg... Men golfbolde - det var da smart, dem må min mor have nogen liggende af, fra da hun spillede - må straks ud og "stjæle" lidt

Og her skulle der da gerne komme kyllinger i næste uge
MEn ved sq ikke hvor jeg skal gøre af dem, da jeg lige har hørt at det er absolut no go at proppe dem derind hvor kaninerne har gået, da de så får en eller anden sygdom jeg ikke kan huske navnet på
Hjælper det ikke hvis man desinficerer buret inden? Evt. med noget Virkon S eller lign.