Tak for link Bente E - reglerne skal vist lige ses igennem et par gange mere, jeg er ikke så hård udi lovsprog........
Nå men lovligt er det så, der skal bare laves en del papirarbejde. Dyrere bliver det jo også med dyrelægekontrol hos sælgeren.
Ang. temperatur i lastrummet tænkte jeg at der skulle tykt skumgummi og bobleplast om bakkerne og det hele ned i en thermokasse af flamingo

Det er vist kun cargofly, der har opvarmede afdelinger. Måske er cargomodellen bedre- levende dyr og biprodukter lander udelukkende i Billund her i landet, og der er fastansatte til dyrlægekontrol.
Det var ret dyrt at få heste hjem fra Island, men sikkert noget billigere med rugeæg

En lille kasse hverken fylder eller vejer så meget som en hest og kræver ikke pasning undervejs.
Personalet i Billund er meget hjælpsomme, så måske skulle jeg sende en mail med spørgsmålene- de har også styr på certifikaterne og det med tracingdokumenterne.
Ligesom herhjemme er der kø til de bedste rugeæg fra de dygtigste avlere/udstillere, så jeg skal have styr på detaljerne inden nytår for at have en chance. Æggene skal jo ikke komme før sent forår/tidlig sommer- jeg er nødt til at være sikker på et par villige skrukker