Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Sommerhus eller gode forslag?  (Læst 660 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline may-brit

• Bruger
Sommerhus eller gode forslag?
« Dato: 19 Juli , 2013, 22:41 »
Er der mon nogen, der har et tomt sommerhus, man kan leje på Sjælland et sted i slutningen af kommende uge. To voksne og en et-årig. Eller en der kender et pensionat eller et dejligt sted, hvor man kan leje et billigt værelse et par nætter. Det går bare ud på, at der er plads til hygge og en gåtur et pænt sted. Hvor man kan lade være at slå græs, male vinduer og alt det andet, vi hele tiden gør, når vi har fri hjemme:-)
Du kan bare sende en pb, hvis du har en ide:-) God sommer til alle
0.1 silke, 0.1 blomsterhøns, 0.1 araucana, 0.1 "blomster-cana", 0.2 "sorte dværghøns", 1.2 børn

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
  • Æg fra racehøns blev lovlige at sælge
    • Æg fra racehøns skal være lovlige at sælge
Sv: Sommerhus eller gode forslag?
« Svar #1 Dato: 19 Juli , 2013, 22:49 »
Hej May-Brit,

Nu ved jeg jo du kommer fra Holbæk, men ofte ser man ikke sin egen by, så jeg foreslår Holbæk Vandrehjem. Hyggelige værelser og en rigtig god restaurant med udsigt over fjorden. Orø færgen ligger jo lige ved, så kan man også smutte en tur der over og kigge på den smukke natur.

Ellers ville jeg kigge efter noget nær Vesterlyng Strand, som er en suveræn badestrand, også for en et-årig. Der er mange sommerhuse nær ved, i Havnsø fx.

God ferie.  /4
Venlig hilsen Tanja
"My desire to be myself is greater than my need to fit in"

Offline may-brit

• Bruger
« Svar #2 Dato: 19 Juli , 2013, 22:59 »
Hej Tanja

Det er nok alligevel lidt for tæt på:-) Og naboen er min arbejdsplads gennem mere end 11 år :laugh:  Det er det i øvrigt snart ikke mere. SÅ hvis nogen hører om noget, der ku være noget for en journalist med trang til at komme ud og arbejde med events/kulturelle projekter som tovholder, så sig endelig til! Og ellers kan jeg jo i øvrigt også lave journalistik, kommunikation, arbejde i Quark og InDesign, arbejde med web. Jeg har arbejdet på gulvet og som mellemleder og er et positivt og omgængeligt menneske, der dog vil være et sted, hvor det er tilladt at have og udtrykke sin mening:-)
0.1 silke, 0.1 blomsterhøns, 0.1 araucana, 0.1 "blomster-cana", 0.2 "sorte dværghøns", 1.2 børn

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
  • Æg fra racehøns blev lovlige at sælge
    • Æg fra racehøns skal være lovlige at sælge
« Svar #3 Dato: 20 Juli , 2013, 07:00 »
Nå ja, det kan jeg godt se så ::). Jeg har lige tilbragt et par dage i Præstø, og på vej hjem kørte vi en tur ud på "Feddet" som skulle have en af Danmarks bedste badestrande. Der var rigtig kønt derude, men også mange mennesker. Der ligger en campingplads, der så ud til at være rigtig flot og vedligeholdt http://feddetcamping.dk/ , og lige i nærheden ligger en fin økologisk gårdbutik. Ellers er jeg lidt blank må jeg indrømme - ud over, igen, Vesterlyng Strand, for der er altså så dejligt ude. http://www.vesterlyng-camping.dk/da/

Ærgerligt med dit job, jeg håber du finder noget nyt meget snart *k.
Venlig hilsen Tanja
"My desire to be myself is greater than my need to fit in"

Offline jes.l.h

• Global Moderator
« Svar #4 Dato: 20 Juli , 2013, 12:28 »
sidste år boede fruen og jeg på et privat bed & breakfast lige overfor indgangen til bakken. Det var et hyggeligt sted, og der er der da mulighed for både gåtur karuseller og spisesteder
S-K+B-K maran
Mookee i brun
Thüringer skjolddue i gul og sort
medlem af www.maranklub.dk