Tusind tak alle sammen. Og særlig kæmpe tak til Morten og Rikke(mcquolle og fruen), Jens Voldsgaard. Henriette Hall og peter Agger for den overdådige godtekasse og utrolige smukke blomster jeg fik i søndags fra jer, det var virklig sødt af jer,sikke en dejlig overraskelse, det bliver virklig nydt

. Glæder mig sådan til at se jer alle skønne folk igen så skal i få verden største knus.
Hvad var der egenligt sket, tjjjaaaaaa?

?
Længe har jeg næsten ikke haft nogen energi. Vågnede onsdag og var lam i venstre ben og næsten på det højre, og så lidt krafter i hænderne jeg ikke engang kunne holde på en kuglepen. og smerter i øjet og hovdet. Jeg fattede ikke en brik af hvad der foregik omkring mig, så min læge sendte mig akut til sygehuset. Jeg har stort set ingen errindring fra onsdag og torsdag og kun små glipt af fredagen.
Indtil idag har jeg ikke kunne læse uden at se sløret/dobbelt, så derfor har jeg ikke været på forum i AAAALt for lang tid.
Nu er jeg igang med lang udredning på OUH. Med Mr-scanning, blodprøver og rygmarvsvæske osv. Heldigvis virker arme og bendog nu igen, men jeg bliver lyn hurtigt træt, og sover så man skulle tro jeg var blevet teenager igen. Og for at sige det mildt er første etagen vidst under ombygning, ting bliver væk/glemt og kan undskyldes med her roder ( pletter i hjernen)
Oven i det hele gik min oldtids-telefon istykker, og jeg er så blevet den heldige ejer af en moderne smartphone, men uden ordenligt syn og hjerne på halv styrke og ingen tekniskforståelse har jeg først idag fået lært at bruge beskeder og opkald

Den er nu sikkert very-smart, men har dog alligevel været på vej ud igennem vinduet et par gange eller flere den sidste uges tid, men mon ikke det lykkedes mig at få styr på teknikken snart .

Jeg undskylder hvis jeg ikke har fået svaret på beskeder og opkald, men håber jeg får styr på det tekniske og lidt mere energi og overskud very-snart

kæmpe

til alle i søde fjervenner