Så er Barbie, Ro og Prins Azul flyttet ind

tre søde små dværg kochiner. Gule skulle de være, men er det bare mig der syntes de ser lidt røde ud? Nå men Det var nu også lidt af et sted vi var ude at hente dem, hold da kæft, jeg troede jeg var et rodehoved

Fjerkræ over alt i en pærevælling, der var også paduaner og jeg troede faktisk dde ville tiltale Yazmin men hun havde altså besluttet sig hjemmefra, det skulle være små gule. og hun fangede dem selv. de to høner er enten nær æglægning eller måske allerede igang, hanen er lidt ældre, men jeg skulle jo være sikker på at han duede til noget, for det kunne da være hyggeligt om der kunne komme små kyller ud af dem også her til sommer

Men for søren da jeg føler mig måske lidt som en frelsende engel for de tre små her, for de gik i et meget mørkt lille aflukke med MANGE andre høns. har egentlig ingen fornemmelse af om de alle kunne komme ud. Men nu har de det ihvertfald godt.
Der er også lige et billede af en Caruso som pludselig fandt ud af at han var nød til at mane sig lidt op;) nu var han jo ikke ene hane mere, så han og lille Prins Azul har travet, skrabet og pustet fjer på hver sin side af indhegningen de sidste par timer