Hej!
Nu er det godt nok lang tid siden jeg har været på Fjerkræ forum, da jeg blev lidt meget betaget af en anden hobby ud over høns, nemlig cosplay, som betød at jeg glemte alt om denne skønne hjemmeside. Heldigvis kom jeg i tanke om den igen i går, da vi er igang med at bygge nyt hønsehus (vi er igang med at flytte) og min mor tænkte på om jeg kunne finde avlere for forskellige racer senere, når det er færdigt, siden vi desværre har mistet to dejlige kælehøns og nu kun har fire tilbage
Men, tilbage til emnet, jeg tænkte på at lave en tegning for dette forum, som jeg har gjort før, eftersom jeg holder meget af denne hjemmeside.
Tegningen vil være en eller flere høns der står op af et danmarks-flag, den vil ikke blive tegnet i realistisk tegnestil, men i vestens tegneserie stil (noget a'la dette her:
http://fav.me/d5w1gdo )
Så har jeg bare et spørgsmål til jer: hvilke høns skal med på tegningen? Jeg har besluttet mig for at have en silkehøne med, da jeg har opfattelsen at det er en populær race, som også er super sød! Men jeg skal bruge to racer til. Hvis i har en ide ville det være skønt!

Mico.