Zacho's dagsprogram:
Vække "far" kl. 03:43 - Jeg skal tisse! Det er bare så hyggeligt at være med far ude i haven på det her tidspunkt med en "let" sommerregn faldende om ørerne på os...

Efter 10 minutters piven faldt jeg i søvn igen... ZzZzZZZ
Kl. 06:00 Nu kan jeg altså bare SLET ikke sove mere. Så er det rart man kan tage endnu en tur i haven og få klaret sin morgen toilette. Tror nok "far" mente han skulle have ½ time mere efter turen i haven - men det syntes jeg ikke han trængte til. Så jeg peb og nappede ham i fingrene til han stod op. Så fik vi leget lidt og SÅ blev jeg bare træt... ZzzZZzz
Kl. ca. 9: Jeg er lige ved at dø af sult - Mad NUUUU. Uuuhm... Vi tager lige en tur mere i haven - Hey!

Hvad er det for nogle underlige tingester der er dukket op derude!!! Det ligner bestemt ikke hunde... Dem er jeg altså lidt bange for, så holder mig tæt til far selvom han siger at ænder og høns ikke gør mig noget... Godt der er hegn imellem os!

Må vist hellere komme ind og sove igen! zZzzZZZZzzz
Ca. kl. 12: Wuhu - hvor er jeg bare frisk som en havørn - En smut ud i haven - Aaaargh!

De er der endnu... Holder mig tæt på far... De ser altså noget farlige ud! Ind og lege. Hvor vi bare hyggede os. Jeg bed far i både fingre og tæer. Det er bare så sjovt. Og så var jeg ellers rundt i hele stuen og finde spændende ting at bide i. Tror jeg må have støvet for far hostede så mærkeligt flere gange... Da far lige kikkede væk lidt, så fik jeg lige gravet alt vandet op af min vandskål - Det er altså bare SÅ sjovt at lege med vand...

Og så kunne vi lege tag-fat med gulvmoppen bagefter!

Men så blev jeg også såååå træt.... ZzZZZzzZZzzZZ (Drømmer sødt om min eftermiddagssnack - lun toast med leverpostej)