Sikke en lille, men heftig debat

Jeg synes da det er i orden at sige man hader katte. Det er jo ikke nogle specifikke katte, som bliver nævnt, og jeg VED jo at
alle (inkl. Louise

) ville elske mine, hvis hun kendte dem

Haha

Jeg købte et hus a la dette:
http://www.dba.dk/hoensehus-med-hoensegaard-xl/id-89941449/ på DBA den anden dag for 700,- og så må mine kyllinger komme ud på overvåget besøg i haven indimellem, men ellers må de desværre starte deres første måneder i bur. Men det overlever de sikkert også, når nu et friere haveliv venter herefter

Hej søde Christina, hvor har du været i lange tider?
Dejligt at se dig her igen!
Mit bedste råd (som i øvrigt er det samme som Mariannes): Lad den tossede bondemand være tosset i fred; han er halvgammel og er forlængst holdt op med at gøre sig umage. Ham skal du ikke spilde krudt på. For det er og bliver spildt krudt!
Og lad så også grim kat være grim kat. Dens software er installeret til at jage små sagesløse småfugle, der ikke kan forsvare sig selv. Den skal du heller ikke spilde krudt på (med mindre, du ikke VIL have den i din have, så brug bur-vandslange løsningen).
Tænk i stedet på, at den lille kylling ligeså godt kunne være hapset af en rovfugl eller hund eller...
Byg en lille indhegning og glæd dig over, at du ikke behøver at bekymre dig, så du kan bruge dit krudt på at være en fantastisk dagplejemor og verdens dejligste mor for dine søde piger 
Og så husk lige at besøge os her på forum engang imellem, så bliver vi så glade 
Taaark, søde

Ja, ham kommer jeg ikke langt med, og har heller ikke planer om at kontakte ham vedr. det. Også dejligt at være tilbage <3
Jeg synes det samme som Tanja, hun siger mange kloge ting 
Pyt med bonden og pyt med katten - ikke værd at hidse sig op over (kom det fra Midtsjællands største kattehader.....)
De små kyllinger må ha et lille skrukhus og lidt indhegning. Ellers skulle du foreslå Lau at få sådan et par her, så ser du aldrig katten mere 
(Image removed from quote.)
Lau ville gerne have sådan et stort brød herhjemme, men jeg er for det første ikke hundemenneske, og i Ringsted kommune, må man ikke have hunde sammen med DPbørnene uanset om man er privat eller ej. Så det vil ikke være et godt hundeliv her hos os, hvis den skal være udenfor hele dagen, og Lau har ikke tid til at opdrage den, da han kommer sent hjem hver dag.
Men vil da gerne låne jeres et par dage, til at gøre kål på naboens katte
Hej.
Jeg kan da godt bygge en gård til dine kyllinger for 2000 kr. i en god kvalitet, hvis ikke du finder på andet. hvor stor havde du tænkt dig den skulle værre?
Hilsen Kenneth
Tak K

Jeg fandt noget andet