Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Puha - jeg kan ikke følge med...  (Læst 5614 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Annette S.

• Passiv bruger
Sv: Puha - jeg kan ikke følge med...
« Svar #15 Dato: 12 Februar , 2009, 21:19 »
@ Lisbeth Kristine: Næh du, ham Bertel-drengen er jeg heller ikke specielt begejstret for - i al sin iver har han det med at besværliggøre min hverdag......eller måske skulle man i stedet tage det som en udfordring  <J

@ Mikkel: Øhhh......har sådan set haft fri hele ugen og er stadig ikke "med"  <S

@ Stinne og frk. Olsen: Dejligt at høre at jeg ikke er ene om at halte bagefter og føle, at jeg går glip af en masse vigtigt  :)

@ Finn: Ja, det er da skønt med al den aktivitet :D STOR TAK til jer der sørger for, at det lader sig gøre  <E
Mange hilsner
Annette Søndergaard

1.5 Dværgwyandotter, 1.1 Islandsk Fårehund og 1.0 lille kat

Offline Finn Jensen

• Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
    • Dansk Fjerkræ Forum
« Svar #16 Dato: 12 Februar , 2009, 21:26 »
Der er jo intet sket i 25 år.. Dengang var Bertel også undervisningsminister...

Men nu har jeg lige lavet lidt statistik på daglige indlæg. Da de farer op og ned, så har jeg midlet over 20 dage bagud, så en tendens kan aflæses

i øjeblikket ligger vi på mellem 70 og 80 indlæg om dagen og det er faktisk ikke mere end i efteråret, dog går bunden ikke så langt ned som i efteråret. Sommer og juletid er absolut mindst aktivitet.
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline Finn Jensen

• Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
    • Dansk Fjerkræ Forum
« Svar #17 Dato: 26 Februar , 2009, 19:55 »
Jeg overgiver mig...det går rigtigt stærkt for øjeblikket med vildt mange indlæg
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline JanR

• Passiv bruger
« Svar #18 Dato: 26 Februar , 2009, 22:32 »
Ja det er ham Mikkel ::).. Han har fået høns igen har jeg hørt :D

Offline Kate

• Passiv bruger
« Svar #19 Dato: 02 Marts , 2009, 08:28 »
Nu har jeg svært ved at følge med. Har været væk en uge, dejlig ferie i Østrig, masser af sne...  ;D

Puha har kæmpet i 3 dage med at få læst det hele, men er ikke med endnu !
med venlig hilsen
Kate
har 0,1 Isa Brown - 1,4 silkehøns  - 1,0 hund - 4 teenager børn her af 2 på gule plader og en dejlig kæreste

Offline Magnus

• Bruger
  • magnusfundal@gmail.com
« Svar #20 Dato: 02 Marts , 2009, 20:08 »
Den kurve dér ligner næsten Al Gore's klima- og kultveiltemodeller. Det plejede at svinge meget, men pludselig går det bare stejlt opad.
Matematiklærer på gymnasieniveau. Tidligere ivrig avler af danske Dværglandhøns og entusiast omkring hønsegenetik. Beboende i økofællesskabet Karise Permatopia.

Offline Christina

• Passiv bruger
  • Alle burde have en 2-årig...
« Svar #21 Dato: 02 Marts , 2009, 20:24 »
Jeg kom meget på et andet forum før, som hedder Babyklar.dk , men da jeg absolut ikke er "babyklar" mere, og brugte ALT for meget tid derinde, slettede jeg min profil derinde. På det tidspunkt havde jeg over 19.900 besvarelser Jeg havde dog været medlem siden maj '04, og der er over 16.000 medlemmer derinde :o

Så niveauet herinde passer mig glimrende! ;D Og så fortæller jeg ikke for mange om siden, for jeg er bange for at alle andre også skal opdage hvor skønt der er herinde, så det bliver lige som det andet sted! :D
« Senest Redigeret: 02 Marts , 2009, 20:26 Fra Christina »

Offline Mikkel Schmidt

• Passiv bruger
« Svar #22 Dato: 03 Marts , 2009, 14:00 »
Drt da ikke kun mine indlæg :D... Jeg har kun et gennemsnit på omkring 7,5 beskeder i døgnet :D
Hilsen Mikkel
2.4 sølvhalset landhøns.
0.7 blandede høns af mange forskellige racer.

Offline Kurt Jensen

• Passiv bruger
« Svar #23 Dato: 03 Marts , 2009, 14:33 »
Drt da ikke kun mine indlæg :D... Jeg har kun et gennemsnit på omkring 7,5 beskeder i døgnet :D
Det er godt der er nogen der er aktive, og har en viden eller mening
« Senest Redigeret: 03 Marts , 2009, 14:35 Fra Kurt Jensen »
Kurt Jensen

Faverolles
Wyandotter Dværg

Offline liski

• Passiv bruger
« Svar #24 Dato: 03 Marts , 2009, 18:12 »
 @ Magnus

Hvor har du fundet den sjove banan smiley?
Venlig hilsen
Lise Kirk

0.2 Lys Sussex, 0.1 dansk svensk gårdhund, 1.1 meget livlige katte, 1 ægtemand amerikansk

Offline Magnus

• Bruger
  • magnusfundal@gmail.com
« Svar #25 Dato: 03 Marts , 2009, 20:45 »
I mine unge dage (det vil sige for omkring tre år siden) spillede jeg en hel del Battle for Middle Earth. Jeg gik så vidt som til at melde mig ind i en såkaldt "klan," hvilket er en sammenslutning af forskellige spillere.
Det er ikke ulig en fodboldklub; lige inden jeg meldte mig ind, havde samme klan været "i krig" med en anden klan, og de havde sågar haft "spioner" inde hos hinanden.
Altså fiktive personer, spillet af en "fjende" fra den anden klan.

Det var et givende medlemskab på mange fronter, selvom det ganske vist ikke var spor seriøst. Det var til gengæld hyggeligt.
Blandt andet lærte det mig værdien af disse "humørikoner," som klanen forøvrigt blev rost meget for.

Hvis jeg pludselig bruger en "smiley" som ikke er fra Fjerkræ Forum, har jeg i reglen kopieret den derfra.
Matematiklærer på gymnasieniveau. Tidligere ivrig avler af danske Dværglandhøns og entusiast omkring hønsegenetik. Beboende i økofællesskabet Karise Permatopia.

Offline Bjørn Nielsen.

• Passiv bruger
« Svar #26 Dato: 03 Marts , 2009, 21:06 »
Hvis jeg pludselig bruger en "smiley" som ikke er fra Fjerkræ Forum, har jeg i reglen kopieret den derfra. (Image removed from quote.)

Det var det jeg prøvede i fumlerummet den anden dag, at tage en kopi af en smiley og sætte den ind...
men det virkede ikke, der må være noget lusk ved det   ::)

Offline Magnus

• Bruger
  • magnusfundal@gmail.com
« Svar #27 Dato: 03 Marts , 2009, 21:09 »
Du skal bare højreklikke på den, klikke "kopier billedadresse" og sætte den ind som et billede. Så nemt er det.

Offline Kurt Jensen

• Passiv bruger
« Svar #28 Dato: 03 Marts , 2009, 21:12 »
Du skal bare højreklikke på den, klikke "kopier billedadresse" og sætte den ind som et billede. Så nemt er det. (Image removed from quote.)
Dette er ulovlig
Da man stjæler trafik på anden mands server
« Senest Redigeret: 03 Marts , 2009, 21:15 Fra Kurt Jensen »
Kurt Jensen

Faverolles
Wyandotter Dværg

Offline mathias christensen

• Passiv bruger
« Svar #29 Dato: 03 Marts , 2009, 21:16 »
at kopiere en smiley?
mathias-3,3 rouen ænder, 1,1 grå landgæs, 2, 6 landhøns + det løse