Jeg må lige få fundet et billede frem af "det grønne lyn"; på alle måder et misvisende navn, lige bortset fra farven!

Jeg kører motorcykel når jeg kan, men en Honda CX-500 Custom fra 1981 er rigtig rigtig utilfreds med salt på vejene, den ruster så hurtigt at man kan se forskel fra morgen til aften, hvis den står fugtigt efter at have kørt på saltede veje.
Ellerten er perfekt til mit behov; 16 km hver vej, det meste bykørsel så det tager kun 2-4 minutter længere at køre ellert end at fræse alt hvad jeg kan på mc - og så kommer man frem meget mindre stresset!

Det er en enmands-cruiser, ikke plads til børn (man kan godt montere en sele bagi til et barn på under 38 kg, men i mine øjne er "bagsædet" en deformationszone, der kun skal indeholde luft og andet, der ikke tager skade af at blive mast sammen.
Tomaterne må blive solgt ude ved vejen, jeg kan ellers godt se vitsen i at komme kørende med økologiske tomater i en elbil!

I øvrigt er samtlige tomatsorter kommet op nu, jeg har sået 10 forskellige slags, så nu er det kun de sløve pebre og chilier, der fortsat putter sig under jorden. Som kompensation har ungerne sået karse i vat, det er jo altid en sikker vinder!