Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Terror-opringninger  (Læst 1608 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline KEW

• Bruger
Sv: Terror-opringninger
« Svar #15 Dato: 26 Marts , 2013, 21:34 »
Hov jeg glemte lige.
Prøv at flirte med dem det er prøvet og egentligt rigtig sjovt
Hilsen Kenneth

0.2.0 Store Røde Silkehøns
1.4.0 Dværg Laksefarvet Faverolles
Formål med høns: hygge,æg,kød.

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #16 Dato: 27 Marts , 2013, 05:47 »
Jeg spørger dem, hvor de har mit telefonnummer fra, oftest er det en ulovlig kilde, og så får de pludselig travlt med at sige farvel.
Men træls er det, jeg har ofte overvejet at gøre som Finn foreslår, men de skal altså ikke bestemme om jeg skal have mit tilefonnummer beskyttet.  /1
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Helle K.

• Administrator
« Svar #17 Dato: 27 Marts , 2013, 06:17 »
hmm...hvis callcentrene får vores telefonnumre fra ulovlige kilder, så er det vel også omsonst at være opført på en Robinson liste <A
Med venlig hilsen
Helle Kjelst

Faverolles, araucana, sussex, Isa ialt 1.14

Offline HanneJ

• Passiv bruger
    • MinVenKatten
« Svar #18 Dato: 27 Marts , 2013, 14:31 »
Vi har også fået en del, godt nok på firmatelefonen, men det bliver man ikke mindre træt af....jeg spørger altid: Hvad drejer det sig om/Hvad vil du sælge?....og så ellers: ingen interesse...

Ha, ha, de bedste er dem jeg har fået fra mobil-selskaberne - langt de fleste sælgere havde en enorm dårlig forbindelse, med skrattende telefoner og/eller masser af baggrundsstøj - så jeg sagde: "At de måtte vist hellere sørge for en bedre forbindelse, inden de ringede den næste op".... ;D - så holdt talestrømmen op i den anden ende af røret.....og jeg fik sagt det jeg ville....

Offline Daisy Cluck

• Passiv bruger
« Svar #19 Dato: 27 Marts , 2013, 15:49 »
For mange, mange år siden arbejdede jeg hos Gallup.
Ind i mellem fik man fortvivlede mennesker i telefonen: De havde gode grunde til at have hemmeligt nummer og fandt det nu svært at tro, at de havde nogen som helst beskyttelse. Men vores forklaring var, at cifrene blev sat tilfældigt sammen- og så er der ikke noget at gøre. Om det var noget vi blev bundet på ærmet, ved jeg ikke.Men ingen af os foretog selv opkaldet.
                                         Venlig hilsen Daisy
                                                               Trantosse

Offline Laila

• Bruger
  • Ovenover skyerne er Himlen altid blå
« Svar #20 Dato: 27 Marts , 2013, 22:22 »
Ja, der er vidst en stime igang nu, har fået 4 af de opkald de seneste 24 timer, det ene tilbud var sgu fint, så nu har jeg ny internet/tv/telefon udbyder lol
En af de andre var en vildt irriterende sælger, der nærmest blev fornærmet over jeg ikke ville have et eller andet haveblad... For fanden jeg har 5 unger, og min have er til høns, ænder og andre dyr... Hun blev bare VED!!! Der var jeg ikke flink til sidst...
Bor på mit elskede Lolland;D
1,4 homo Sapiens sapiens afkom
0.1 Rottweiler
1,0 Krølhund ( Puddel)
4,3 Missekatte
0,1 Hamster
Og lidt fjerkræ ;)
610 L Akvarievand

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
« Svar #21 Dato: 27 Marts , 2013, 23:50 »
Har ikke oplevet så mange af disse opkald hjemme, men, har i en periode været plaget på arbejdet, hvor diverse 'investeringsrådgivere' (ved ikke lige hvorfor de mener at en alm lønmodtager i den forbindelse er interessant), har ringet. Opkaldene kommer oftest fra 'rådgivere' i Dubai, som har de mest fantastiske investeringstips.

Jeg plejer, høfligt, at spørge, hvorfor de ringer rundt og fortæller 'hele verden' om disse fantastiske investeringsmuligheder, i stedet for at holde dem hemmelige, og sætte egne midler i dem.

Og så bliver der som regel M E G E T stille i den anden ende.  ;D ;D   
Mvh
Erik Andersen