okay:) Er det fordi han er lidt dum og vil grave helt henne ved hegnet? dvs på en flise så.. for i teorien kunne han vel grave under flisen? eller misforstår jeg hvordan du mener? Forresten.. Wyandotter/dværghøns.. hvor højt kan de springe/flyve?
Lige præcis. Især med rionettet, fordi det bliver meget hurtigt skjult af græsset, så man ikke kan se det. Så går ræven hen til hegnet og graver der, den kan ikke finde ud af at bakke 50 cm tilbage og starter dér (man skal aldrig sige aldrig, men jeg har ikke hørt om det). En tråd i 30 cm højde og en i 180 cm højde med strøm i kan du også bruge, men så skal du til at trække strøm, købe strømgiver osv. Det bliver lidt besværligt.
Bangs (
www.bangs.dk) har også en startpakke, og jeg har set hønsehuset i virkeligheden. Det ser godt ud og det eneste man skal gøre selv, er at male huset med træbeskyttelse. Der er plads til ca. 4-5 store høns, men hønsegården skal udvides hvis de kun skal være der. Det er hønsehuse han selv producerer, men de er ikke på hans hjemmeside endnu. Det ser sådan her ud.