Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Hvad startede I med, høns eller kyllinger? Ved ikke helt hvad der er smartest?  (Læst 11189 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Linda Andreasen

• Global Moderator
  • ÅH at være en høne.Ingen kan finde hvor er...
Christina
Du kan lige så godt begynde at vende dig til at folk  ::)(ruller) lidt med øjnene når du taler "høns".
Det er som regel kærlig ment  :-*

Du skal gøre som du syntes du har det bedst med, bare du altid lige tænker tanken (er det bedst for dyrene) Små kyllinger skal have varme lampe og så er det da genial tænkning at slå to fluer med et smæk. De får varme og bliver dejlig tamme på samme tid.
En ekstra gevinst er jo at man kan sidde i ro og mag og lære børnene glæden ved dyr, se DET er jo kvalitets tid der vil noget.
God held med det hele ;)
Mange Hilsner
Linda

En rigtig hønemor *e til
Blå/kobber Maran
Sort/kobber maran
Sort/sølv Maran
Brun/guld ? Maran
Samt en blandet flok
Medlem af www.maranklub.dk

Offline Christina

• Passiv bruger
  • Alle burde have en 2-årig...
Jamen, de har rullet på øjnene af mig længe! :D Specielt dem på samme alder som mig, hehe. De kan slet ikke se det fantastiske i høns :D Men min gamle (nu afdøde) morfar, kunne fortælle lææænge om dengang han havde høns, og min mormor deler stadig min glæde over hønsene :D

Og ja, mine høns skal være de heldigste høns i hele verden, og have det så godt så godt. Det er også derfor jeg er herinde, bland alle jer genier, så jeg kan starte op med de bedste betingelser

Offline Mikkel Schmidt

• Passiv bruger
Har ligesom dig også haft meget svært ved at bestemme mig, nu hvor jeg skulle starte op igen efter sygdom, men efter et par måneder i tænkeboksen og en enkelt udstilling bag mig fandt jeg dog frem til de racer jeg ville have, men ja det er svært ;D
Hilsen Mikkel
2.4 sølvhalset landhøns.
0.7 blandede høns af mange forskellige racer.