Har skrevet til dig på en PM. men skriver lige her også så andre evt kan se med.

Jeg var super glad for mit skur... og ja de kan sagtens bruge døren... min dør stod ofte også åben om natten faktisk

Det blæste ikke væk, men blev pillet fra hinanden da jeg flyttede, nu fungerer pladerne som tag på mit nye hønsehus

Jeg havde ikke fliser i bunden da det nemlig korrekt så er dejligt roligt for rotterne at boltre sig... og man kan ikke se dem før det er for sent. Jeg har haft en enkelt rotte som gravede lige omkring skuret.. og lidt indenfor... men da jeg hurtigt fik øje på den, fik jeg den fanget i en fælde og så blev den sendt på dykkerkursus.... (rotter er ikke ret gode til at dykke

) Jeg lavede hul i den ene side og satte en plexiglasplade i som vindue så der kunne komme lys ind... (så kan du stadig bruge din vinkelsliber.

) Jeg går ud fra at du har skuret stående i en indhegnet hønsegård, så det er den indhegning du skal rævesikre

Jeg smurte kalk på væggene indenfor, dels for at mindske utøj, og dels fordi det lysnede noget. Når der skulle fjernes spindelvæv, så var det bare at tænde for ukrudtsbrænderen og give hele taget en tur med flammen... pisse nem rengøring
Jeg kunne godt ønske mig sådan et skur igen

og skulle man få lyst til at flytte lidt rundt, så vejer det ikke mere end to mand nemt kan flytte det

Så bage se at sætte i værk

men lav enten et stativ til sidepinden eller sæt et par stolper i jorden idendøre som du kan skrue pinden på... væggene i skuret holder ikke til at skulle bære noget