Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Hint: Land og fritid i Vaarst (Nordjylland)  (Læst 1005 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline jumbojette

• Bruger
Hint: Land og fritid i Vaarst (Nordjylland)
« Dato: 23 Januar , 2013, 20:51 »
De holder ophørsudsalg i butikken, 50% på alt indtil 1. februar.
I dag har jeg købt varmeplader til hønsevandet. 135 kr for en på 35 cm i diameter.
Der er stadig et par stykker tilbage til de (MEGET) hurtige.
1  sort/kobber maraner, 1 blå/kobber maran, 1 gøgespættet maran, 1 araucana, 1 maran/araucanakryds, 2 hvide æglæggere (går under navnet hippohøns), 1 dejlig sort/kobber maran hane.

Offline Ege

• Passiv bruger
Sv: Hint: Land og fritid i Vaarst (Nordjylland)
« Svar #1 Dato: 24 Januar , 2013, 15:42 »
Tusind tak for tippet ..........skal til Vaarst imorgen  /o
dværg Orpington.   div farver,  Mookee duer, Hvide koikarper, 1 Dværg Scnauzher   og 1.0 ægtefælle 0.0 børn

Offline Ege

• Passiv bruger
« Svar #2 Dato: 25 Januar , 2013, 15:57 »
Jeg var ikke hurtig nok  >:( :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
men andet fristede  /o
Personalet undre sig vild over at de har solgt alle varmer på super kort tid , de havde ellers ligget i årevis.
Kunne fortælle at de var blevet reklameret  /o så forstod de bedre !!
Husk det kun er butikken der har ophørsudsalg .......de sælger stadig foder og lign til normalpriser
dværg Orpington.   div farver,  Mookee duer, Hvide koikarper, 1 Dværg Scnauzher   og 1.0 ægtefælle 0.0 børn

Offline jumbojette

• Bruger
« Svar #3 Dato: 25 Januar , 2013, 17:25 »
Jeg købte en ekstra varmeplade str. 15 cm i diameter som du må overtage, nu hvor du kørte forgæves. Jeg gav kun 125 kr. For den.
Den varmer der er i brug herhjemme har allerede bevist sit værd de sidste par dage!
1  sort/kobber maraner, 1 blå/kobber maran, 1 gøgespættet maran, 1 araucana, 1 maran/araucanakryds, 2 hvide æglæggere (går under navnet hippohøns), 1 dejlig sort/kobber maran hane.

Offline jumbojette

• Bruger
« Svar #4 Dato: 25 Januar , 2013, 17:30 »
Apropos foder, så købte jeg også jordnødder på tilbud (til de vilde fugle), så noget foder er også med rabat.

Offline Ege

• Passiv bruger
« Svar #5 Dato: 25 Januar , 2013, 18:59 »
Jumbojette
tak for tilbuddet , men vi klarer med frisk vand i løbet af dagen ( er heldig med skiftende arbejdstider )