Kan nogen hjælpe med en evt. diagnose? I går aftes fik jeg ikke den sædvanlige maran ind i huset, en enkelt en der ynder at blive ude til det er helt mørkt. Jeg lukkede først huset af da det stort set var helt mørkt, og regnede derfor med at alle, inkl. den sædvanlige maran, var inde. Her til mogen stod hun foran huset og rystede af kulde og ville meget gerne ind.

Til eftermiddag lukkede jeg alle på græs, og så lagde jeg mærke til hende fra i morges. Hun lå ned og åd af et æble jeg havde kastet ud til solsortene. Da jeg ville tage hende rejste hun sig og gik hen til et andet æble, lagde sig ned og åd af det. Jeg tog hende op. Hold da op. Hun er skind og ben. Jeg tror ikke hun vejer mere end ca. 1 kilo. Hun lugtede af rådden fisk fra bagpartiet som var fyldt med indtørret afføring iblandet tyndflydende

.
Jeg tog hende ind. Vaskede hende bagi og gav hende derefter en blanding af majs og undulatfrø, og det guffer hun i sig. Hun har ædt i næsten 10 minutter uafbrudt og drukket en smule vand. Hun har stået op og ædt, men har nu lagt sig ned igen og er meget afkræftet. Så afkræftet, at hun ikke kunne springe op af den flyttekasse jeg havde sat hende i. Jeg har sat hende i brusekabinen nu, for der vil hun hellere være end i flyttekassen. Nu sover hun (ja ja ja, jeg skriver "live"

). Hun har også pudset fjerene meget kort.
Har nogen en idé om hvad der er galt her? Hun har ikke lagt en klat siden hun kom ind for en time siden, men hendes bagparti var som sagt fyldt med særdeles ildelugtende afføring. Hun har intet mad i kroen og er skind og ben. Halen hænger og kammen er bleg.