Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Køb af økologiske hellevad hønniker  (Læst 2656 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Ole Nørgaard

• Bruger
    • Strynø Hereford Kød
Køb af økologiske hellevad hønniker
« Dato: 08 Januar , 2013, 14:55 »
Hej, vi vil spørge, om der er nogle her som har 20 stk. økologiske hellevad kyllinger/hønniker til salg. Gerne i en radius af ca. 140 km. fra Sydfyn.
Vi takker.
MVH
Ole
Med venlig hilsen
Nørgaard

PT. 24 rugeæg - 8 creamlegbar, 6 blanding af creallegbar og maran, 6 bielefelder og 4 af maran..

Vi har økologisk Hereford kvæg som vi sælger som levende dyr og som slagt. Vi har 3 islandske heste samt 5 gamle pensionerede får samt 1 stk. Lagotto hanhund med navnet Luca..

Offline StationsFruen

• Passiv bruger
Sv: Køb af økologiske hellevad hønniker
« Svar #1 Dato: 03 April , 2013, 12:01 »
Har du fået fat i de høns du efterspørger ? Jeg kunne nemlig også godt være interesseret i det samme :-)

Offline Ole Nørgaard

• Bruger
    • Strynø Hereford Kød
« Svar #2 Dato: 03 April , 2013, 15:50 »
Hej, der findes ikke økologisk opdræt af Hellevad kyllinger, så har talt med ham som opdrætter hellevad og muligheden er, at vi henter dag gamle kyllinger på en rasteplads sidst i denne måned. Du finder opdrættet ved at søge på hellevad hønen.
MVH Ole
Med venlig hilsen
Nørgaard

PT. 24 rugeæg - 8 creamlegbar, 6 blanding af creallegbar og maran, 6 bielefelder og 4 af maran..

Vi har økologisk Hereford kvæg som vi sælger som levende dyr og som slagt. Vi har 3 islandske heste samt 5 gamle pensionerede får samt 1 stk. Lagotto hanhund med navnet Luca..

Offline StationsFruen

• Passiv bruger
« Svar #3 Dato: 03 April , 2013, 17:23 »
Jeg har prøvet at finde ud af om der er økologisk opdræt af hønniker et sted på Fyn...men umiddelbart kan jeg ikke finde nogen
Men der er en økologisk ægproducent et sted omkring Årslev

Jeg har ikke mulighed for daggamle kyllinger