Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: LU-program  (Læst 896 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Jørgen Hansen

• Passiv bruger
LU-program
« Dato: 07 Januar , 2013, 20:20 »
Er der nogen steder på nettet man kan se/downloade/købe program/udstillerliste?

Mvh    Jørgen

Offline Egon

• Bruger
    • Egonnyt
Sv: LU-program
« Svar #1 Dato: 07 Januar , 2013, 20:39 »
Tvivler! Det er vist den de sælger ved indgangen som katalog
med venlig hilsen Egon Jensen - 0,2 dværg sussex i 2 farver - og en guldfasan hane.  www.egonnyt.dk

Offline Jørgen Hansen

• Passiv bruger
« Svar #2 Dato: 07 Januar , 2013, 20:45 »
Det er lige den jeg tænker på. Kunne jo godt være man kunne købe over nettet og se hvad der er med på forhånd, eller hvis man nu slet ikke kommer.

Mvh   Jørgen

Offline Tapani

• Bruger
« Svar #3 Dato: 07 Januar , 2013, 22:59 »
På "racefjerkrae.dk/LU januar 2013" er link til tilmeldte dyr og salgsdyr men  de fungerer ikke. Vi må håbe at kommer op køre inden udstillingen.
Er der nogen  fra DRfF som  ved at bliver de listerne publiceret inden udstillingen?
Mvh
Tapani
1.3 Sort sølv dobbeltrandet Barnevælder
0.1 Cream Leghbar.
0.1 Marans
0.1 blanding
Honning bier
1.0 mand

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #4 Dato: 07 Januar , 2013, 23:26 »
Der står en del i det grønne blad fra december, om hvad man kan se på LU. /o
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Jørgen Hansen

• Passiv bruger
« Svar #5 Dato: 08 Januar , 2013, 01:02 »
 /o /o /o Det grønne blad, er det ikke det som i altid brokker jer over er meget forsinket? Så det vel ikke kommet endnu?
Bortset fra det har jeg havehøns og får ikke bladet hvor man vel alligevel ikke kan se, hvem som har hvad med, et par mdr senere end det er skrevet? Og nu er dit indlæg, Marianne,  vel ikke et hint til at os med havehøns her på Forum også skal være medlem a noget?  /d
Efterlyser nok mere det som Tapani henviser til. Som skrevet i første indlæg ville jeg da gerne betale for det, men kunne man bare hente det, (hvis det virkede) gjore jeg da det.
Sådan fungere det der DRfF så åbenbart ikke.

Mvh    Jørgen

Offline Lene Lestat

• Bruger
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
« Svar #6 Dato: 08 Januar , 2013, 01:20 »
Det "Grønne Blad" hvor det stod i, udkom ca. den 8.-12. december, alt efter hvor kvikt Post Danmark nu er. Så det er skam kommet.  ;)

Det er nu de færeste medlemsblade, som er offentlig tilgænglige for ikke medlemmer. Så det er ikke kun hos DFfR dette forekommer. Forøvrigt kan det nok også lånes på biblioteket, hvis man gider dette.

Men det plejer nu også at stå en liste over tilmeldte dyr på DFfR´s hjemmeside, men det er åbentbart ( som Tapani skriver ) inaktivt lige pt.
« Senest Redigeret: 08 Januar , 2013, 01:24 Fra Lene Lestat »
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline Finn Jensen

• Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
    • Dansk Fjerkræ Forum
« Svar #7 Dato: 08 Januar , 2013, 06:44 »
Kataloget er et blad med en laaang liste over de dyr der er med, deres point og allersidst navne og adresser på udstillerne. Det er godt hvis man vil finde avlere i nærheden eller finde avlere med helt den race man er efter.

Men så laver vi da bare en katalogservice. Send navn og adresse til mig, så køber jeg ekstra kataloger og sender umiddelbart efter LU. Katalogpris er vistnok 50 (75 kr?) og så kommer der porto ovenpå. Besked senest søndag. Penge overføres til forums konto. Gælder selvfølgelig også andre end Jørgen
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #8 Dato: 08 Januar , 2013, 06:51 »
Nej, Jørgen, det er ikke et hint om medlemsskab om DFfR, men en oplysning om, at den udstilling, der afholdes i DFfR-regi også er omtalt i DFfR's blad fra december. Der er masser af hønseinteresserede, som har rigeligt i at være brugere på vores gratis forum. /o
Men som Lene skriver kan man låne tidsskrifter og lignende på biblioteket, så du kan helt sikkert låne bladet på dit lokale bibliotek (måske skal det bestilles hjem).
Er der én eller flere racer, du er specielt interesseret i, skal jeg gerne tjekke hvad der står i bladet.. :)
Jeg kunne da også ønske mig, at der var lagt et link på DFfR's hjemmeside, som de antyder, at der kommer; men så husker jeg mig selv på, at DFfR ligesom så mange andre foreninger bliver drevet af ildsjæle, som ofrer deres fritid kvit og frit for medlemmerne. /o /o /o
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk