Vi har den dyre/store mejlskov, købt brugt 1 år gammel og har nu stået et år hos os - en rengøring og den ser stadig ud som ny!
Kan ikke lige forestille mig hvad der er overgået den wicki har set på, da de jo er lavet i støbeplader som er mega holdbare, og f.eks. også bruges til udendørs stævnestalde etc., men jeg vil gerne anbefale mejlskov udfra den vi har (og vores forsvindingsreder fra mejlskov er også fine)
I mit Mejlskovhus pissede (undskyld mit franske) vandet ind igennem redekassen. Kramperne der holdt huset sammen, holdt ikke særlig godt på det hele. Gummifugerne indvendigt faldt af efter en måned, og det værste var, at producent og Maxsø, som jeg havde købt huset af, var meget lidt imødekommende over for mine klager. Fugerne mente Mejlskov fx var bidt af, af mine kyllinger

, og at det regnede ind mente Mejlskov også var naturligt

. Prisen på over 3000 kr. taget i betragtning, er dette ikke i orden.
Jeg er glad for at høre, at du og andre er glade for jeres huse, og at de har været i orden. Var min klage blevet behandlet fornuftigt, ville jeg også gerne have givet Maxsø og Mejlskov en chance til, men aldrig mere.
Mit hus blev solgt for 1000 kr. inkl. købskvittering og historien bag huset, et år senere.
http://fjerkrae.dk/prod/index.php?topic=10471.15