Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Hvad skal jeg stille op med grotesk dyrehandel?  (Læst 9613 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Leif Tranum

• Bruger
  • Gør ikke idag , hvad du kan få andre til i morgen.
Sv: Hvad skal jeg stille op med grotesk dyrehandel?
« Svar #15 Dato: 01 December , 2012, 17:10 »
Hvorfor ikke, når det er min mening ? Har vi ikke ytringsfrihed her i landet.Eller er det brugen af det danske sprog du mener er for grov ? Hvad kalder man ellers en person som denne ??Jeg har selv haft ham inde på livet for en kort ( lang ) bemærkning.
« Senest Redigeret: 01 December , 2012, 17:12 Fra Leif Tranum »
Hilsen Leif
Kanariefugle.

Zoro

• Gæst
« Svar #16 Dato: 01 December , 2012, 18:34 »
 /d /d /d
det var store ord leif, selv om man mener det, så burde man ikk skrive det.

@Kristiank.

Der er vel egentligt heller ikke nogen grund, til at rose denne person her i tråden ??

NB: Communication er en besværlig størelse, her på fjerkræ forum engang imellem.

NB: Håber derfor på, at den bliver bedre, og langt mere fri i sin tone, så langt flere får skrive, og debat lysten tilbage, ligesom tidligere, hvor indlæg og tråde, bevægede sig hastigt hele dagen, i et stigende folkeligt tempo.

NB: Det virker derfor desværre som om, at forum er ved at gå i stå lige PT.

J.C.

« Senest Redigeret: 01 December , 2012, 19:15 Fra Jørn Clevin »

Offline hønehuset

• Bruger
  • Jeps,jeg har karaktersvaghed nok til at nyde livet
« Svar #17 Dato: 01 December , 2012, 22:23 »
Rigtig trist historie. Håber i alligevel en dag finder den store glæde og fornøjelse der er ved fjerbomberne og friske æg.

Hvor om alting er, ville det være fantastisk en sådan person kunne få "tvangsfjernet" dyrene og retten til at fortsætte med at omgåes dyr.- Men det er desværre ønsketækning.

Hvordan går det med hele denne kaotiske hønsestart? Har i helt opgivet eller er kommet igang på trods af alt bøvlet?  *t
Venligste hønsehilsner fra Janni

Store Brahma guld/sortbåndet
Dværg Brahma guld/sortbånde
Dværg Brahma forsøger at avle rent sort
Store Brahma i hvid/sort col.
Gammel dansk landgås i grå
Moskusænder

O, alt for mange fjer ifølge husbonden ;0)

1,2 Neutraliseret og usædvanligt kælne gårdkatte
2 Stk. lang-øre. Køn? - Det kan du lige tro!
1,2 Skønne unger på 14-9 og 7 år
1,0 Uendelig tålmodig kæreste går også under navnet "Byggesmølf"

Offline Rudy

• Bruger
« Svar #18 Dato: 01 December , 2012, 22:31 »
/d /d /d

NB: Håber derfor på, at den bliver bedre, og langt mere fri i sin tone, så langt flere får skrive, og debat lysten tilbage, ligesom tidligere, hvor indlæg og tråde, bevægede sig hastigt hele dagen, i et stigende folkeligt tempo.

J.C.

/o /o /o /o /o

Offline Leif Tranum

• Bruger
  • Gør ikke idag , hvad du kan få andre til i morgen.
« Svar #19 Dato: 02 December , 2012, 10:36 »
/d /d /d
@Kristiank.

Der er vel egentligt heller ikke nogen grund, til at rose denne person her i tråden ??

NB: Communication er en besværlig størelse, her på fjerkræ forum engang imellem.

J.C.

/o /o /o /o /o
/o /o /o /o /o

Mange er online hele dagen men der bliver ikke skrevet hverken svar/kommentarer eller nye indlæg.Underligt det hele går istå.Det er som om at både nye og "gamle" brugere er gået i hi for vinteren.Der kommer forhåbentlig gang i det hele igen .
Hilsen Leif
Kanariefugle.

Offline Regnar

• Passiv bruger
« Svar #20 Dato: 02 December , 2012, 11:00 »
Jeg syntes, det er godt at høre andres erfaringer med hensyn til handler. Man kunne godt ønske sig, at der var et sted med en karakterskala, så man kunne give firmaet eller en handler en karakter på godt og ondt uden kommentar. Så ville det være dejlig nemt, at se hvor man skal handle.

Zoro

• Gæst
« Svar #21 Dato: 02 December , 2012, 13:09 »
 /o /o /o /o <+ <I *s *p
Jeg syntes, det er godt at høre andres erfaringer med hensyn til handler. Man kunne godt ønske sig, at der var et sted med en karakterskala, så man kunne give firmaet eller en handler en karakter på godt og ondt uden kommentar. Så ville det være dejlig nemt, at se hvor man skal handle.

@ Regnar.

Hej Regnar.

En karakterskala over handlende,som beskæftiger sig med salg af " levende fjerkræ, samt foder osv. " ville da være en rigtig god ide, men hvem skal i så fald lave, og vedligeholde en sådan liste ???

J.C.
« Senest Redigeret: 02 December , 2012, 13:12 Fra Jørn Clevin »