Kristian, 31 kyllinger er nok lidt i overkanten, men jeg tror, hovedproblemet er årstiden og især det vejrlig, vi har haft netop i år, hvor det i hvert fald her har regnet (måleligt) meget mere end normalt. Fugt og kulde er altså bare dræber nummer 1 i forhold til kyllinger, og tidsrummet, fra kyllingen ser frisk ud, og til den falder lidt fra er faktisk ret kort, når så først kyllingen ikke orker at følge med og at spise/drikke går det uhyggeligt stærkt.
Omvendt kan man jo også redde en tilsyneladende død og stiv kylling ved at give den varme,
Jeg har flere gange haft omkring 20 (helt op til 24) dværgkyllinger hos mine dværgskrukker, det er gået rigtig fint, det er meget sjældent, jeg har mistet nogen, men det har været på den "rigtige" årstid. Jeg har aldrig haft ekstra varme til de kyllinger, der har gået med skruk, og jeg har tit været duperet over, hvor flot kyllingerne klarede det til tider regnfulde vejr, når skrukken tog dem med på tur, fra de var ganske få dage gamle.
Jeg gætter på, at du er over det værste nu, og kyllingerne er stærke nok til at klare sig, bare sørg for at de får masser af proteiner, og nok også lidt ekstra kalorier, de skal jo vokse og sætte fjer, og så samtidig have lidt ekstra energi til at holde varmen.
Jeg