Tak for jeres svar, er meget taknemmelig for det i skriver!! Ja det med udlandet bliver måske den eneste vej at gå, men både af økonomiske årsager og da jeg er ramt af PTSD

havde jeg håbet at jeg kunne finde noget i DK. Det at skal køre langt som f.eks. Tyskland gør mig meget udtrættet, men måske bliver det den eneste mulighed

. Det er silkehøns jeg er faldet for i dværg og har spredt budskabet ud til mange indenfor silker som er seriøse opdrættere, men de siger også til mig at der nærmest intet eller intet findes i den farve i dværg i DK. Og ja har tænkt tanken at man så måske skulle se om man kunne finde nogle gode i stor i sølvvildfarvet (som så heller ikke hænger på træerne) og så prøve at arbejde min ned i str.... men må så påpege at jeg er rimelig ny indenfor silker

så ved også godt at det måske ikke er den smarteste farve at starte med. Årsagen er at jeg selv har været heldig at få avlet et par stykker som så er for lyse. Men mangler derfor noget mere "materiale" og muligvis vil i så sige, at jeg så selv er uden om problemerne når jeg er ny og vælger en lidt svær farve

...men forsøger at støtte mig op af nogle garvede og suger alt jeg kan til mig. men sølvvildfarvet i Dværg nok ikke nemt

tak for jeres kommentarer, hjælp og opbakning!!! Stine