Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Snak uden hygge.....  (Læst 10676 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
Sv: Snak uden hygge.....
« Svar #60 Dato: 07 November , 2012, 21:44 »
Tak for update Rudy.

Det er godt at høre at der ikke er nogen forværring.

Jeg krydser alt hvad krydses kan for snarlig bedring.

Og alle de bedste tanker til alle pårørende, som går gennem en meget hård tid mens dette står på.
Mvh
Erik Andersen

Offline Annette S.

• Passiv bruger
« Svar #61 Dato: 07 November , 2012, 21:55 »
Kære Rudy.

Læser først denne tråd nu... Sender dig og dine varme og opmuntrende tanker. Håber alt det bedste for jer - det skal nok gå  *t
Mange hilsner
Annette Søndergaard

1.5 Dværgwyandotter, 1.1 Islandsk Fårehund og 1.0 lille kat

Susanne

• Gæst
« Svar #62 Dato: 07 November , 2012, 23:04 »
De varmeste tanker til dig! Og de varmeste tanker for din datter!
Med håb om at hun bliver helt rask igen!

Offline Majbritt Ø. Pedersen

• Passiv bruger
  • www.ml-arab.dk
    • ML ARAB
« Svar #63 Dato: 08 November , 2012, 09:46 »
Mange tak for at opdatere os herinde Rudy. Jeg har tænkt så meget på din datter og hele jeres familie og har de seneste dage forsøgt at se om der var noget nyt på de forskellige web-aviser. Det er godt at høre hun i det mindste ikke er blevet forværret og jeg er så glad for at der i det mindste ikke skete noget med jeres dit lille barnebarn. Men hvor er det en frygtelig tid for alle jer som er involveret og jeg føler sådan med hele familien her i denne svære tid. Jeg krydser alt hvad krydses kan for at hun snart er så meget i bedring at de kan forsøge at tage hende af "bedøvelsen" og at I dermed også kan få et svar på hvordan hendes tilstand er, det er en frygtelig uvished og ventetid I alle står i. De varmeste tanker fra mig til Jer alle

Mange hilsner fra Majbritt
2,10,15  Sabelpoot - Porcelænsfarvede:
(i farverne: Guld-Sort, Citron-Sort,Guld-Hvid, Isabel)
1,7 Serama
Silkehøns (store)
Èn lille blandet flok "æglæggere" af følgende racer:
Maran (sort/kobber - store)
Araucana (store)
Maran (dværg)
Grünleger/Dv.Maran

1,4 FuldblodsArabere
0,2 Korthåret Collie
1,0 Schæfer (grå)
1,1 Perserkatte (klassiske type)
0,1 Hellig Birma
1,0 Perser/Hellig Birma
1,0 Ægtemand - super handymand der elsker dyr.

Offline TrineV

• Passiv bruger
« Svar #64 Dato: 09 November , 2012, 09:56 »
Hej Rudy!
Min allerdybeste medfølelse, hvor er det en svær situation! Det er nok det aller værste som forældre, at se ens barn lide. Vi har selv prøvet det.
Vi ønsker jer det aller bedste, og håber på en hurtig og god bedring til din datter, og dermed fred i sindet til jer alle sammen.
Varme tanker herfra.
Venlig hilsen Trine.

Offline Rudy

• Bruger
« Svar #65 Dato: 09 November , 2012, 19:14 »
Her på 5./6. døgnet efter den alvorlige ulykke, er min datter med fuld kraft vendt tilbage til os. Der er tale om så stor en forbedring at vi alle, nok især lægerne, er helt måløse.
Hun er som hun plejer, skriver beskeder (hun kan ikke tale pga. slangerne), og hunser med os.
Lægerne mener at vi kan takke hendes sunde levevis, hun drikker ikke alkohol og ryger ikke, samt er veltrænet, og dertil hendes kamp for at vende tilbage til sin datter, har været medvirkende til at hun efter en teknisk død og respirator tur, er kommet til bevisthed.
Så skal lungerne bare blive fri for betændelse, men det er da overkommeligt.

Måske hendes mange indlæggelser og operationer tidligere har styrket hende, da sygehusvæsenet ikke er helt fremmed.

Jeg kan tilføje for forståelse af sidst nævnte bemærkning, at min datter er født med bære ekstropi (urin blæren var ved fødsel ud af navleåbning som var forstørret), og blev opereret 1. gang da hun var få måneder. Derefter mange gang indtil hun i 10 års alderen blev færdig lavet med kunstig urinrør af en tarm, således at hun nu tømmer sig ud af siden.
Hun bliv gravid sidste år, og det var hun enorm lykkelig for, ligesom vi andre.
Fødslen skulle ske med kejsersnit oppe i Skejby som kendte til hvordan blæren lå, så der stod hele 2 teams (1 til kejsersnit og dem der kendte til blæren) klar, da der skulle foretages kejsersnit.
Dog skete uheldet, der blev snitte i blæren (et hændeligt uheld som kan ske) som måtte syes og skulle hele. Efter 5 dage i hjemmet, ringer de en sen aften at der kommer brunt snask ud at kejsersnitet som er ved at springe op. Hun kommer på lokal Sygehus og overflyttet til Skejby, da det viser sig at en overfladisk snit i en tarm har bevirket at tarmen er bristet og der står lordt i bughulen. Så er vi oppe på hele 2 uheld ved kejsersnittet, det er måske lige til den uheldige side. Hun får stromi, som hun netop her i sommer havde fået tilbageført.

Jo, ingen skal sige hun ikke er vant til sygehusvæsenet.

Men endelig ser det ud til at vi haster hen imod den lykkelige udgang, selvom det kommer til at tage lang tid endnu.

Offline Søren Roager

• Passiv bruger
Snak uden hygge.....
« Svar #66 Dato: 09 November , 2012, 19:23 »
Hej Rudy
Hvilken fantastisk Update!
Hvor er der bare dejligt!
Med venlig hilsen

Søren

Brun sort dobbeltrandet Barneveldere i stor
Mørkebrune Barneveldere i dværg

www.barnevelder.dk
www.hadstenfjer.dk
www.racefjerkrae.dk

https://www.facebook.com/#!/groups/600818969971561/

Har du Barneveldere eller påtænker at blive Barnevelder-ejer?
Så skriv til Ingrid på ingridlarsen@mail.tele.dk og få et gratis prøvemedlemsskab i Barnevelder-klubben!

Offline Louise Rosenbaum

• Passiv bruger
  • Nyder mine hyggehøns i Dråbyland
Snak uden hygge.....
« Svar #67 Dato: 09 November , 2012, 19:25 »
Kære stranger 

Tillykke med livet igen igen, hvor er det bare fantastisk at høre godt nyt fra jer Hun er da et fabelagtig stærkt væsen, jeres datter - WOW. Dejlig dejlig opdate, ønsker jer alt det bedste 

Offline Rudy

• Bruger
« Svar #68 Dato: 09 November , 2012, 19:28 »
Og så glemte jeg det aller aller vigtigst, nemlig min tak for alle de søde ord og tanker der er sendt til mig. Tusind tak til alle.
De har i den grad været med til at holde modet oppe. En uge er forsvundet for mig, jeg kan ikke huske hvad jeg har lavet de forskellige ugedage, hvis jeg har fået noget lavet.
Alt er løbet ud i et.
Jeg bemærkede i eftermiddag, da humøret var steget adskillige grader, at mine ungdyr, som kun lige netop var blevet fodret og vandet, pludselig så noget store ud. Jeg må nok ikke have ænset deres tilstedeværelse i en hel uge.
« Senest Redigeret: 09 November , 2012, 19:31 Fra Rudy. Schæferholm »

Offline Henriette Hall

• Bruger
    • fruen-af-ruevej.blogspot.com
« Svar #69 Dato: 09 November , 2012, 19:37 »
Åh hvor skønt for jer allesammen Rudy. Så dejligt at læse at miraklet er sket. Kan se at jeg havde ret i at hun er en rigtig fighter, og det har hun åbenbart været hele livet. Hvor må du være stolt af hende.
www.fruen-af-ruevej.blogspot.com
Barneveldere. Stor sort dobbeltsømmet
1,9 New Hampshire. Store.
1 Dansk Landhøne. Stor.
2 røde kastrerede hankatte, en sort og hvid hittemis , 2 sønner og lejlighedsvis 1 sømand/ægtemand. ;)

Offline jes.l.h

• Global Moderator
« Svar #70 Dato: 09 November , 2012, 19:43 »
det var nok den bedste nyhed idag /o Det er rigtig rart og høre at hun er kommet til bevisthed igen :)
S-K+B-K maran
Mookee i brun
Thüringer skjolddue i gul og sort
medlem af www.maranklub.dk

Offline Annette S.

• Passiv bruger
« Svar #71 Dato: 09 November , 2012, 19:59 »
Hvor er det bare fantastisk nyt  *o *o *o Hun er en sej sag .... hende kan du godt være stolt af  /o
Mange hilsner
Annette Søndergaard

1.5 Dværgwyandotter, 1.1 Islandsk Fårehund og 1.0 lille kat

Offline Silkemor

• Bruger
« Svar #72 Dato: 09 November , 2012, 20:04 »
Jubiii hvor er det dejligt at hører  <M
Smil Anne-Louise

Nu med 1,4 brahma, 1,0 kanin, 1,1 huskatte, 1,0 dejlig mand, 0,1 endnu dejligere datter

Offline Finn Jensen

• Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
    • Dansk Fjerkræ Forum
« Svar #73 Dato: 09 November , 2012, 20:06 »
Rudy! Herligt at høre at det går den vej
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline Marianne M.

• Passiv bruger
« Svar #74 Dato: 09 November , 2012, 20:07 »
Nej hvor er det fantastisk for Jer !! Og så dejligt for os andre at høre, vi har sendt mange helende tanker til Jeres familie og din datter i særdeleshed.  *b *o
Mvh Marianne