ja jeg er måske en smule pyldret, og havde det været sommer, havde jeg ikke overvejet en varmelampe, det er udelukkende fordi jeg selv syntes det er ved at være temmelig koldt.... men de spiser alle godt, dog er 3 af dem noget størrer end de andre 3, men ellers ser de ud til at trives... og de har skam lært at når jeg står udenfor buret og skramler med foder-kasserne, så betyder det ekstra mad! så flokkes de små helt henne ved hegnet! De får "start-foder" ad libitum (købte 2*15 kg da jeg fik dem hjem, så der bliver givet rundhåndet!) , og så får de dagligt et par håndfulde undulat-blanding. Der er altid en lystig pippen derinde, bortset fra når de ligger under hønen, så ånder alt fred og ro. Når jeg tager en af dem op, føles den dejlig varm, dog er de små fusser helt kolde, men det er de måske hos høns? Der er cementgulv, men der er altid drysset et godt lag helt fin savsmuld ud på gulvet. Måske skal jeg se tiden lidt an, og se hvor koldt det egentlig bliver den næste tid. De er stadig spærret inde i "børnehaven", så de kommer ikke udenfor... selvom hønsegården er delvist overdækket, er der godt våd pga alt det regn, så der er lagt et tykt lag halm derude, så jeg syntes ikke rigtig at det er vejr til at de kommer ud endnu.
Har i andre gode råd til ekstra pasning af kyllinger på denne årstid, så skriv endelig