Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: På andejagt i kælderen  (Læst 488 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Bolding

• Passiv bruger
På andejagt i kælderen
« Dato: 11 Oktober , 2012, 17:29 »
Til middag lagde jeg mærke til at min andeflok var minimeret fra 1.4 til 1.1. Jeg tænkte at resten af damerne lå og slumrede i noget af buskadset eller et andet sted. Flokken går i forhaven, da det er det sikreste sted i forhold til ræve da der er indhegnet så vores avlskatte går forsvarligt fra vejen og andre katte. Vi har pillet et vindue ud af et vindue i en af kælderskaktene så de kan gå ud og ind efter behag.
Nå, men efter lidt grundigere ekspedition kunne jeg konstatere at de sidste 3 ænder ikke var i haven men der var heller ingen fjer, så konklusionen måtte være at de havde fundet et hul i hegnet. Så jeg måtte jo gøre klar til ekspedition andejagt, men skulle lige i fryseren først. Jeg blev lidt mere end almindelig overrasket da jeg fandt mine 3 ænder liggende i kælderen i en af kattenes kurve  :o
Og kan ikke lade være med at grine ved tanken om at det kunne have været min mand der havde fundet dem dernede. Han er hunde ræd for nærmest alt fjerkræ  *f

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
  • Æg fra racehøns blev lovlige at sælge
    • Æg fra racehøns skal være lovlige at sælge
Sv: På andejagt i kælderen
« Svar #1 Dato: 11 Oktober , 2012, 17:35 »
*p De har da fundet paradis indendøre i en lækker rede *p...., at du kunne nænne at smide dem ud Signe ;).
Venlig hilsen Tanja
"My desire to be myself is greater than my need to fit in"

Offline TrineV

• Passiv bruger
« Svar #2 Dato: 11 Oktober , 2012, 18:29 »
 *g Hvor er det dejligt!!  *f
Venlig hilsen Trine.

Offline Helle K.

• Administrator
« Svar #3 Dato: 11 Oktober , 2012, 18:45 »