Hej.
Nu havde jeg jo endelig fundet kyllinger til mine skrukke Hollandske dværge. Fine små dværg silkekyllinger. Det hele gik rigtig fint og tante skrap som hakkede efter kyllingerne i starten og derfor blev isoleret fra dem, var kommet tilbage og flokken fungerede bare super godt.
I går da min mand var ude ved hønsene var alt fryd og gammen. I morges da jeg kom ud til hønsene manglede der noget

! Der var ingen pippen fra de 4 kyllinger. Jeg har ledt hele huset og gården igennem, og de er der ikke

.
Til gengæld er der kommet et rottehul i det ene hjørne af gården, som ikke har været der før.
Skruk + kyllinger har boet under huset i en kattebakke med låg, da kyllingerne ikke rigtigt havde lært at gå op af trappen til huset endnu.
Vi har haft rotter før, men de har aldrig før nået at gøre skade. Sidst var der huller i de store høns' gård. "Rottemanden" var her flere gange, og der har ikke været spor/huller efter rotter siden han lagde rottegift under hønsehuset (det store hus)......før nu!
Øv øv øv øv.......de stakkels små pus!
Lige om lidt kommer mine 3 piger hjem fra deres far, og så skal jeg fortælle dem, hvad der er sket....

Karoline