hej alle
jeg har skrevet et andet indlæg hvor jeg fortalte om en af mine ung haner der gik og skrantede, han er stadig ikke frisk og ryster og har svært ved at holde balancen ,men han spiser og drikker og drikker meget ,hvor der så efterfølgende når han vender hovedet mod jorden kommer noget vand/slim ud af munden igen ,men han holder stadig ud og følger de andre rundt (de går frit).
Men i forgårs var der så endnu en hane, denne gang fra min anden gruppe af høns, også ungdyr, der fik det samme bare meget værre, han hverken spiste eller drak og kunne næsten ikke stå på benene og når han gjore væltet han rundt som et fuldt menneske ,det skal lige siges at jeg har kigget efter utøj og ting i næbbet og deres klatter er sådan set normale og uden orm set med det blotte øje.
Så nu er spørgsmålet er der nogen der kender en sygdom der rammer nervesystemet ,har prøvet at sidde og læse nogle af alle de sygdomme igennem ,men jeg syntes der mangler symtom beskrivelser på mange ,så alle jer med års erfaring må da kunne hjælpe.
Ham der var meget dårlig kappede jeg hovedet på igår

hilsen monica