Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Fjer tab hos min Andrik Svend?!  (Læst 953 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Haugaard

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 104
Fjer tab hos min Andrik Svend?!
« Dato: 25 ſeptember , 2012, 18:34 »
Hejsa...


Har en stor flot moskus andrik "Svend" der første tabte hans stolte "hanekam" og nu er han osse ved at tabe flere fjer på vingerne.... Vingerne er praktisk talt fjer løse.... Håber F.....! ikke at han er alvorlig syg...

Vi har 12 andre ænder hvor de 7 er unge andrikker, kan det mon være at de hopper på ham selvom han er far til dem og større end dem, der er godt nok en andrik der er på str med Svend


Håber i kan hjælpe

Vh
René
0.2 Maran, 2 tam katte, 147 dræbersnegle, 2 flagermus, 1.3 Moskus ænder, 4.5 moskus i fryseren.

Offline Fisker

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 320
Sv: Fjer tab hos min Andrik Svend?!
« Svar #1 Dato: 25 ſeptember , 2012, 20:27 »
Ligesom hønsene så fælder ænderne også, i større eller mindre grad. Så mon ikke det bare er det. Hvis den ellers fungerer som den plejer tror jeg ikke du skal være bekymret.

Rasmus

Offline Haugaard

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 104
Sv: Fjer tab hos min Andrik Svend?!
« Svar #2 Dato: 25 ſeptember , 2012, 20:50 »
Han fungere helt som han plejer, han er chef på gården, går rundt sammen med mig i værkstedet når jeg er derovre ... Men han ligner lidt en tøs nu hvor hans "kam" er væk ... Men ja håber det bare er fældning... :)
0.2 Maran, 2 tam katte, 147 dræbersnegle, 2 flagermus, 1.3 Moskus ænder, 4.5 moskus i fryseren.

Offline Haugaard

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 104
Sv: Fjer tab hos min Andrik Svend?!
« Svar #3 Dato: 26 ſeptember , 2012, 15:23 »
Har lige taget et billede af Svend... Utydeligt men hva er det, synes det ser ret vild ud...

0.2 Maran, 2 tam katte, 147 dræbersnegle, 2 flagermus, 1.3 Moskus ænder, 4.5 moskus i fryseren.