Nej-nej-nej, jeg fik lige nu vide at I hadde sendt mig en lille hilsen som jeg nok skulde nyde paa mit sygeleje. Hvor er i soede, tak, alle sammen. Jeg er virkeligt roert. At postmanden spisede det op er en anden historie, synd for mig, og godt for ham. Jeg har de sidste maaneder haft store problemer med mine ben, ledd-gikt, slidte knaer og senest nu problemer med nerverne i loeberne, og det kuliminerede med et fald, i og for sig et ganske uskyldigt fald, men jeg fik saa en utrolig stor blod-forgiftning (lymfangit) i venstre ben. Jeg blev saa lagt ind paa sygehus, men ingen af de anibiotics jeg fik virkede, saa det tog 7 dage inden de pandt en penicellin der virkede, det var top-ergerligt. Jeg er helt kurert for blodforgiftningen nu, efter 15 dage i hospitalet, men jeg kan fremdeles naesten ikke gaa. Jeg skal i moede med laegerne igen paa Onsdag 26, jeg har nu blivet scannet over det hele. Jeg bare haaber det ikke er MS eller noget sligt. Men, nog om det, mange, mange tak igen, i hoense-tosser for tanken, den varmer.
Thorleif.