Jeg er faktisk helt ligeglad med om nogle dyr ikke dør af mangel på vand eller mad i de timer, for nej selvfølgelig er der ikke det. Men spørg dig selv, ville du have det godt med de forhold, hvis det var dig selv der var udsat for det?
Nu lyder jeg nok som en dyreaktivist i manges øre, men nej det er jeg heller ikke

Dog sætter har jeg stor respekt for dyrs og menneskers liv, og når man har muligheden for at give dem gode forhold, jamen så gør dog det.
De har jo ikke valgt at sidde indespærret i et bur, nej det er for vores fornøjelses skyld de sidder der og kukkelurer.
Hvis vi som mennesker kan gøre noget for at forbedre deres betingelser, så synes jeg det er vores pligt at gøre det.
Mine dyr spiser eller drikker da noget mere end hver 4.-5. time skal jeg i øvrigt hilse og sige. Selvfølgelig ikke om natten når de sover, det giver jo sig selv

Jeg skal ikke gøre mig til herre over hvordan I andre vælger at behandle jeres dyr, men jeg vælger hvordan MINE dyr skal behandles.
Tak Lene - det er godt at vide, man trods alt selv godt må vande eller fodre sine dyr, når de sidder i bur