Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: BANGS.dk  (Læst 11505 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline MartinGreen

• Passiv bruger
Sv: BANGS.dk
« Svar #15 Dato: 06 ſeptember , 2012, 17:17 »
Sussex er en glimrende race. Der er rigtig mange som har dem på Vest, Syd- og Midtsjælland.
Medlem af: Danmarks Fjerkræavlerforning for Raceavl, Næstved Fjerkræklub, Sussexklubben & Landsklubben for Orpington.
Tidligere sekretær i Næstved Fjerkræklub, er nu kasserer.
Har haft: Dværg Sussex - Hvid/Sort Columbia, Store Orpington - Gul & Dværg Orpington - Sort.

Offline Mette Dehn

• Bruger
  • Mine tre frikaniner
Sv: BANGS.dk
« Svar #16 Dato: 06 ſeptember , 2012, 17:54 »
Tak Martin..

Til orientering: Jeg har sclerose og har flest kognetive problemer, dvs somme tider forstår jeg IKKE en meter, glemmer ting, kan ik finde rundt, og af og til er simple ting og forklaringer MEGET svære for mig, så jeg håber virkelig i bære over med mig og min dødsyge sygdom  :-\ :-[
Til jer som IKKE har opgivet mig endnu, mange tak for jeres tålmodighed :D ;D /o
En skrev at jeg kunne læse i leksikon (tror jeg nok :-[), og det fik mig til at søge lidt rundt her på forum /o, og tænk engang jeg fandt en MASSE jeg kunne bruge til noget, godt læsestof og info vedr div. racer osv..
Jeg vil blive ked hvis jeg ender med at stå med en el flere skruk høns, da det bare ik lyder sjovt og jeg IKKE ønsker kyllinger ( i første omgang) ;)..
Så hvis nogen høns er MEGET skruk så advar mig venligst..
Lige nu er jeg blevet noget vild med Dansk Landhøns, og har hele tiden været vild med Gul Oppington, men den er vist MEGET skruk - ik??
Men landhøns, JO TAK
Lykkelig ejer af fire hunde samt tre frikaniner❤️