Lige præcis denne lov er med hold i virkeligheden, Erik, killinger bør ikke fjernes fra deres mor, før de er minimum 12 uger (ja, jeg ved Johannes killinger har mistet deres mor).
Lad os fjerne misforståelser. Jeg har haft kat(te) i tæt på 40 år. Og selvfølgelig skal killinger ikke tages fra deres mor før de er ca 10-12 uger. Loven siger 12 uger, jeg mener 10 uger er den rette alder, men det er så min mening.
I det konkrete tilfælde taler vi om forældreløse (moderløse) killinger, og så er enhver lov jo nærmest ligegyldig.
Jeg vover stadig at tage hatten af for Johannes engagement.

har du haft fat i hittekilling.dk
de neutralisere vaccinere og mærker deres killinger inden de flytter til ny ejer 
de har gode aftaler med Doktordyr til gode priser
Jeg skal være ærlig at indrømme at jeg ikke kender til 'hittekilling.dk', men da Johannes killinger, strengt taget, ikke er hittet, kunne jeg da godt forestille mig at 'hittekilling.dk', måske ville være forbeholdne mht at tilbyde disse ydelser. Ellers kan enhver jo (mis)bruge deres aftaler.
De SKAL steriliseres! :-)
Neutralisering (det hedder det når du har blandet køn - hunkatte steriliseres, hankatte kastreres - fællesbetegnelse er neutralisering) er en
fornuftig ting, men hvorfor er det dig der skal stå for det. Jeg ville mene at de fremtidige ejere skulle stå for det.