Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: God oplevelse  (Læst 999 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Gjessing

• Passiv bruger
God oplevelse
« Dato: 26 Juli , 2012, 22:32 »
 <Q
Jeg er helt ny her, så undskyld hvis jeg skriver et forkert sted eller laver andre brølere  :angel:
Jeg fandt DFF, da jeg i flere år har søgt efter nogle moskusænder her på Bornholm. Efter at have søgt højt og lavt i diverse bornholmske medier, tillod jeg mig at skrive til et bornholmsk medlem her på DFF.... og hold da helt op, hvor har det været en positiv oplevelse.
Jeg håbede på - som det bedste - at kunne få oplysninger om, hvor jeg evt. kunne købe nogle af disse små pus, og voila... ikke blot fik jeg det sødeste svar med det samme, men også tilbud om at købe hos det pågældende medlem, så nu har jeg en andrik, 2 ænder og 4 æg  ;D
Så en stor tak for en positiv oplevelse sendes hermed til Karina DJ fra Østermarie.

PS. Har nu brugt MANGE timer på at læse i forummet, og hvor er det da dejligt at se, hvor venlige og hjælpsomme alle er hér.

Varme hilsener
Evy fra Rø

Offline Linda Andreasen

• Global Moderator
  • ÅH at være en høne.Ingen kan finde hvor er...
Sv: God oplevelse
« Svar #1 Dato: 26 Juli , 2012, 22:39 »
Hjertelig velkommen her til Evy.
 <I
Mange Hilsner
Linda

En rigtig hønemor *e til
Blå/kobber Maran
Sort/kobber maran
Sort/sølv Maran
Brun/guld ? Maran
Samt en blandet flok
Medlem af www.maranklub.dk

Offline Johanne Schiødt

• Passiv bruger
  • Genetik-nørd og total hønsehjerne!
« Svar #2 Dato: 26 Juli , 2012, 23:09 »
Hmm, det forstår jeg ikke, Karina er da så gennem usympatisk! Neeeej nej det er bare pjat :D Karina er noget af det sødeste som findes
Nu tilbage som Johanne Schiødt

Offline Lene Kongstad

• Bruger
« Svar #3 Dato: 26 Juli , 2012, 23:27 »
Tror at vi er flere der kun behøver at læse de første 5-6 linier af dit indlæg førend at vi har gættet at det er vores rare Karina du har mødt.

Velkommen til og godt at du føler dig hjemme.

karina dj

• Gæst
« Svar #4 Dato: 26 Juli , 2012, 23:55 »
Hahahaaaa  *g

Hold nu op for nogle fedterøve *g

Jeg er så glad for, at den gruppe ænder er havnet hos dig Evy  /o Og jeg håber virkelig den lille hvide dame fortsætter sin æglægning så du kan få ællinger!
Som jeg sagde, de får det som blommen i et æg, og jeg håber du har set de logrer med halen og føler sig hjemme på deres nye territorium. Jeg kan med sikkerhed sige, at andrikken blir glad for endelig at få damer om sig, da han ikke har fået lov til så meget som at kigge på damer her pga sin far  ;)

Jeg er osse glad for du har fundet ud af, hvor meget der er at lære ved at læse de gamle tråde herinde  /o

Vi hørs!

Offline ina.....

• Moderator
  • Konen med de ternede sutsko
« Svar #5 Dato: 26 Juli , 2012, 23:55 »
Velkommen til Evy, og tillykke med ænderne, du har da helt sikkert været i gode hænder hos Karina. /o
Venlig Hilsen INA

En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline Gjessing

• Passiv bruger
« Svar #6 Dato: 27 Juli , 2012, 00:13 »
Den hvide har lagt et æg og jeg kan bevidne, at det i den grad er befrugtet ;). Min kære mand, som jo absolut ikke vil have noget med de ænder at gøre, går og småsnakker med dem hele dagen, mens han graver ud til nok en dam, som ligger lige op ad det palads, han har bygget til dem  ;)

Andrikken bruger en del tid på at lægge og putte på æggene  :D

Offline Gjessing

• Passiv bruger
« Svar #7 Dato: 27 Juli , 2012, 00:15 »
Ligge?? Sådan noget kan vi jyder ikke rigtigt finde ud af  :o

Offline Frank H. Kristensen

• Bruger
  • Min hane og mig
    • hadstenfjer.dk
« Svar #8 Dato: 27 Juli , 2012, 00:18 »
Tillykke med dem og kan bestemt sige at de har haft det godt når de har gået hos Karina. Du kan også gælde dig til at få ællinger for der kan komme en meget stor farvelade ud fra dem Karina har ;)
Du må endelig vise billeder af dem.
Opdræt af følende:
Danske Parykker i Røde og Gule

Med venlig hilsen
Frank H. Kristensen

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
« Svar #9 Dato: 27 Juli , 2012, 00:33 »
Ligge?? Sådan noget kan vi jyder ikke rigtigt finde ud af  :o

Sæføli kan I det. Måske I skal have lidt hjælp, men der I vi også klar.

Jeg ligger død. Ikke aktiv - du ligger allerede ned og er død.

Jeg lægger mig ned og dør. Aktiv - du er nødt til at lægge dig ned inden du dør.

Måske ikke det hyggeligste eksempel, men det viser at forskellen mellem brugen af ligge og lægge er et spørgsmål om der er en aktiv eller ikke aktiv handling indvolveret.

Iøvrigt velkommen på dette hyggelige og meget dicsiplinerede Forum, hvor vi forsøger at hjælpe hinanden med stort og småt.
Mvh
Erik Andersen

Offline Johanne Schiødt

• Passiv bruger
  • Genetik-nørd og total hønsehjerne!
« Svar #10 Dato: 27 Juli , 2012, 05:09 »
Utroligt disciplinerede er vi :D
Nu tilbage som Johanne Schiødt

karina dj

• Gæst