Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: vedr. salg til England  (Læst 1924 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Rasmus Nørby

• Passiv bruger
Sv: vedr. salg til England
« Svar #15 Dato: 10 Juli , 2012, 23:12 »
Jeg ville heller ikke sælge, så skulle du kræve pengene først og derefter sælge dem.
Men Hvad er det for en crosser? Kan du ikke lige sende et link til mig omkring den?

mvh

Offline Bettina

• Bruger
« Svar #16 Dato: 12 Juli , 2012, 16:27 »
Ved ikke med gul og gratis, men på "dba-kontoret" vil de MEGET gerne have oplysninger, når man bliver mistænksom!! De knokler for at lukke af for fupmagere...ulige kamp ku man forestille sig, desværre...

Absolut ikke.
Jeg er blevet snydt af en sælger samt der kom flere til der var blevet snydt på dba og dba gjorde intet ikke engang slette den annonce jeg var blevet snydt på, så tværtimod...
Mvh Bettina.
Opdrætter af Sussex i stor i farverne Brun sort/Porcelænsfarvet, Sølvgrå, Gul sort/blå columbia og Hvid sort columbia.
Medlem af DfFR, Sussexklubben og Herning Fjerkræ klub.

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
  • Æg fra racehøns blev lovlige at sælge
    • Æg fra racehøns skal være lovlige at sælge
« Svar #17 Dato: 12 Juli , 2012, 16:39 »
Absolut ikke.
Jeg er blevet snydt af en sælger samt der kom flere til der var blevet snydt på dba og dba gjorde intet ikke engang slette den annonce jeg var blevet snydt på, så tværtimod...
Det er også min erfaring. Jeg kørte for 9 år siden til Herning for at hente en hund (256 km hver vej), da jeg kom frem havde madammen solgt hunden til anden side >:(. Jeg skrev en høflig e-mail til den blå avis, og bad dem overveje om de ville indrykke annoncer fra den sælger igen, men jeg fik end ikke noget svar fra avisen.
Venlig hilsen Tanja
"My desire to be myself is greater than my need to fit in"

Offline Louise Rosenbaum

• Passiv bruger
  • Nyder mine hyggehøns i Dråbyland
vedr. salg til England
« Svar #18 Dato: 12 Juli , 2012, 23:35 »
Aiiii hvor ærgerligt øv at høre! De var virkelig obs i flere omgange, da vi blev kontaktet af en fup-køber : /

Offline crj100

• Passiv bruger
vedr. salg til England
« Svar #19 Dato: 14 Juli , 2012, 09:26 »
#18:
Nu er der sikkert løbet en del vand gennem åen de seneste 9 år, så måske du burde være lidt varsom med at miskreditere DBA? Synes ikke tvivlen kommer den tiltalte til gode her!
Med venlig hilsen,
Søren
P.t. "fører" Mikkel Ræv 15-0. Har 1. gang mistet 11 Lys Sussex og 2. gang 4 Laksefarvede Faverolles.
Nuværende bestand: 0.2 Laksefarvet faverolles (1 ren og 1 lidt blandet), 0.2 Lys Sussex (med lidt blandingsblod), 0.1 Gul Sussex, 0.0.3 skønne kyllinger fra en Guldrandet wyandot hane og xx af ovennævnte. Hertil nyankommet 0.0.2 Maran og 0.0.4 Aracuna (hvoraf en med kun én vinge!)