Mange tak for input alle sammen

.
Jeg har bundter af brændenælder hængende til tørring i min lade,og har netop været ovre & 'høste' tørrede nældebundter.Bladene er fine tørre & intakte,ingen mel smulder,heller ikke efter at jeg har skilt bladene fra stilken.
Ok, tak for tip. Jeg har desværre ikke så meget plads at tørre på, kun i en lille stald på 25 m2.
@Tanja
Du kan sagtens høste det med kratrydder med trekantsklinge eller snor, det er knapt så hårdt, Jeg kommer gerne forbi og viser dig teknikken (skal jo stadig til Jyderup en gang immellem).
Mvh.
Jens
Tak Jens for tilbuddet. Det kan være jeg vil benytte mig af det. Lars, min mand, har en kraftig buskrydder, så det kunne være jeg skulle jage ham ud og høste hø til mig

.
Tanja du har jo gode græs stykker, lad nogen høste det og tage hø på det til en eller anden pris, og gem selv 4 baller til kaniner og hønsereder, så bliver dine folde flotte, og du tjener lidt på dit hø, der skal nok være nogen der gerne vil høste det med egne maskiner, så er der lidt penge til hønsefoder og gulerødder
skynd dig at sætte en seddel op i Brugsen eller andre relevante steder
Der er nok noget om det som Janni skriver. Det hele er kuperet og der er rigtig mange træer, men jeg vil prøve at spørge naboen som har islandske heste og som selv høster hø. Jeg må lige et smut forbi juletræssælgeren

.
Jeg troede ellers det var udlejet til nogle shetlandsponyer for sommeren??
Det blev desværre ikke til noget i år, og nu har vi væltet noget af hegnet, for at gøre plads til hønseskurvogn og brændestabler, så nu SKAL hegnet reppes og sættes på ny, før der kan komme heste på besøg igen.