Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Hvem du end er!  (Læst 2028 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline ina.....

• Moderator
  • Konen med de ternede sutsko
Sv: Hvem du end er!
« Svar #15 Dato: 17 Juni , 2012, 21:19 »
Det var dog en skrækkelig udsigt  <: misundelse njaaa, jo for den, hvor er der smukt.
Venlig Hilsen INA

En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline Peter Agger

• Passiv bruger
« Svar #16 Dato: 17 Juni , 2012, 23:59 »
Det var dog en skrækkelig udsigt  <: misundelse njaaa, jo for den, hvor er der smukt.
nej, man bli'r aldrig træt af at kigge ud her, det er Helnæs på den anden side af vandet, som er fyldt med fladfisk, ål og rejer som vi også nyder godt af.
Men lige da vi kom ind efter hestefødslen kunne vi ikke se så meget, for min svigerinde kom så hurtigt ud da hun så fødslen var i gang, at hun glemte at der var sat en gryde over på fuld blus. Den gryde døede, men der var ingen brand.
Jeg fik lige et billede af kogepladen efter at de havde fjernet hvad der var muligt.
Hilsen
Peter

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #17 Dato: 18 Juni , 2012, 03:42 »
Ups!
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Susanne

• Gæst
« Svar #18 Dato: 18 Juni , 2012, 08:05 »
Men lige da vi kom ind efter hestefødslen kunne vi ikke se så meget, for min svigerinde kom så hurtigt ud da hun så fødslen var i gang, at hun glemte at der var sat en gryde over på fuld blus. Den gryde døede, men der var ingen brand.
Jeg fik lige et billede af kogepladen efter at de havde fjernet hvad der var muligt.

Haha! Journalistik på højt plan :) :) :)   Dejlig beretning :) :) :)