Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: En meget lille og træt kylling....  (Læst 1344 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Steffi1

• Passiv bruger
En meget lille og træt kylling....
« Dato: 13 Juni , 2012, 17:38 »
Hej :)
Vi købte igår 6 orpington kyllinger og da jeg ikke er så erfaren, kan det godt risikere jeg opretter lidt forskellige spørgsmål ;)

Én af kyllingerne er halv str. af de andre og den sover stort set konstant. Jeg har forsøgt at tage den op og få den til at drikke og spise lidt, men det er lidt svært.

Er jeg overpylret, eller er der evt. noget jeg kan gøre?

Offline Rixen

• Passiv bruger
Sv: En meget lille og træt kylling....
« Svar #1 Dato: 13 Juni , 2012, 17:44 »
Det lyder som om du har fået købt en kylling der ikke er helt rask..

Du kan ikke gøre så meget..men vil måske overveje om den evt. kan have coccidiose, der kan smitte resten af flokken.

Det er jo noget man må gøre op med sig selv, kan kyllingen blive rask(til noget) eller skal den ha fred. evt. isoleres et stykke ti

Sælger burde aldrig ha solgt dig sådan en kylling.. :(
Mvh. Rikke

3.6 Guld/sortbåndet Brahma, 1.9 Gul Orpington, 3,7 blå/splash/sort Orpington, 1.4 Hvid/sort(blå)Columbia Brahma, 1.4 lys sussex, 1.4 Grågæs m. toulouser, 2.4 Rouenænder.

Offline Steffi1

• Passiv bruger
Sv: En meget lille og træt kylling....
« Svar #2 Dato: 13 Juni , 2012, 17:48 »
Det lyder som om du har fået købt en kylling der ikke er helt rask..

Du kan ikke gøre så meget..men vil måske overveje om den evt. kan have coccidiose, der kan smitte resten af flokken.

Det er jo noget man må gøre op med sig selv, kan kyllingen blive rask(til noget) eller skal den ha fred. evt. isoleres et stykke ti

Sælger burde aldrig ha solgt dig sådan en kylling.. :(

Jeg er ikke sikker på han har set det, for jeg har ikke lagt mærke til det før i dag. Igår sov de allesammen stort set hele tiden, men det gør de ikke i dag. :( Øv, jeg håber den bliver rask ! :(